Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '06

 
Kategori
Sosyoloji
 

Bu kadınlar çıldırmış olmalı, baksanıza eşitlik istiyorlar!!!

Bu kadınlar çıldırmış olmalı, baksanıza eşitlik istiyorlar!!!
 

Günümüzde feministlerin temel sloganı nedir: EŞİTLİK. Eşitliğin anlamını tartışmadan, eşit olmak istiyoruz diyorlar. Maalesef özellikle ülkemizdeki feministler ve az sayıdaki örgütleri (elbette istisnaları ayırıyorum) ne dediklerini, ne istediklerini tam olarak bilmiyorlar. Oysa ben asla eşit olmamalılar diyorum. Bu sözüm üzerine kızıp yazının sonunu getirmezseniz, elbette beni kolayca mahkûm edebilirsiniz. İzin verin açıklayayım.

Örneğin, kaynakların kıt olduğu bir zamanda herkesin aç olduğu bir topluluk düşünelim. Bir şekilde temin edilen bir yemeğin dağıtımını üstlenen siz olsanız ve yemeği herkese EŞİT bir şekilde (hatta bir tartıda tartarak) dağıtırsanız hiç kimsenin size bir itirazı olmayacaktır. Ama mutlak EŞİTLİK her zaman ADİL olmayabilir. Çünkü her toplulukta çocuklar, kadınlar, yaşlılar, zayıf düşmüşler, yaralılar, hastalar, hamileler gibi birçok durumda insan bulunmaktadır. Siz bunu görerek, yemeği dağıtırken bu zor durumdaki ya da daha fazla ihtiyacı olan insanları gözetir, bunlara POZİTİF AYRIMCILIK yapmak suretiyle biraz daha fazla yemek verirseniz belki sizi eşit olmamakla suçlayan birkaç kişi çıkacaktır, ama hiç kimse sizi ADİL olmamakla suçlayamayacaktır.

Aynı şekilde, kazancına bakılmaksızın SABANCIlardan ve İşçi Recepten aynı verginin alınması durumunda, EŞİTLİKTEN bir dirhem sapılmamış olduğu halde hiç kimse buna ADİL demeyecektir. Öyleyse talep olarak eşitlik kavramı yerine ADALET kavramını kullanmak daha yerinde olacaktır.

Bir kilo demirle bir kilo pamuk gerçekten EŞİTTİR. Ama birisi demir birisi pamuk, ikisini de aynı iş için kullanamazsınız.

Kaba bir örnek olacak ama hiçbir feministin gemi batarken " önce kadınlar ve çocuklar " diye seslenen erkeklere, eşitlik hatırlatması yapacağını, ya da yerin binlerce metre altındaki madenlerde çalışan erkeklere " çıkın sıra bizde, biz çalışmak istiyoruz " diyeceğini düşünmüyorum. Yanlış anlaşılmasın; ben beceremezler, madenlerde çalışamazlar demiyorum, aksine kadının her türlü zor işi elinden geldiği kadar yapabileceğine inanıyorum. Ama kadınların istedikleri bu mudur?

KÖLELİKTE EŞİTLİK!!!

Buradan anlıyoruz ki özellikle günümüzdeki ülkemiz feministleri bir EKONOMİ-POLİTİKTEN yoksundurlar. Adaletsizlik aşılayan sistemi değiştirmek yerine, erkeklerin egemen olduğu argumanından yola çıkarak konuyu erkek düşmanlığına indirgiyorlar. Taleplerinin hemen hepsi, EŞİTLİKÇİ BULMADIKLARI SİSTEM tarafından, yine sistem içinde karşılanabilir şeyler. Sistemi gerçekten değiştirecek ve onu ADİL hale getirecek taleplerden yoksunlar.

Kadınların biraz daha ezildiği doğrudur, ama bu adil olmayan sistemden biz erkeklerde ezilmekteyiz; bunu unutuyorlar. O halde erkek düşmanlığı yapmaktansa, adalet isteyenlerle yan yana olsunlar, onalara omuz versinler.

Ancak o zaman başarı gelecektir...

 
Toplam blog
: 34
: 4474
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Kendimi bildim bileli hiç saf su içmedim... ÇAY benim abu hayat suyum... İnce belli bardakalar çabuk..