Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu kalp sizi unutur mu?

Bu kalp sizi unutur mu?
 

Yılsonu yaklaşıyor. Herkes yaz tatili yapacağı yeri belirlemiştir.

Ben yılsonunun gelmesini istiyorum. Ama arkadaşlarımdan, okulumdan ayrılmak istemiyorum. Çünkü onlar benim dertlerimi, sıkıntılarımı her şeyi unutturuyorlar. Rahatlıyorum bir nevi…

Veda gecemizin yapılacağı yer bile belirlendi. Bunu duyduğumda aslında birazcık üzüldüm. Çünkü ayrılacağımız günü belirlemiştik biz.

Çok güzel günlerimiz geçti. Her şeyden ayrılabiliriz. Ama o bizi birbirimize bağlayan günleri hatırladıkça belki bir umut özler de ararız birbirimizi…

Anılarımız…

Ben her şeyi unuturum da su savaşlarını unutmam…

Oynamak sorun değil, ıslanıyoruz… Ama sonucu kötü oluyor. Yani öğretmenler kızıyor ya inadına oynuyoruz. Bize kızmaya gelmedikleri zaman da kameraya karşı el sallıyoruz.

Özellikle bu sene birbirimize daha çok bağlandık. Belki de büyüdük… Ama birçok arkadaşımın büyüdüğünü anlayabiliyorum… Sınıfımızda kıskançlıklar bile başladı. Çünkü birbirimizi başkalarıyla paylaşmak istemiyoruz. Ayrılma duygusu böyle bir şey olmalı…

Heeeyyyy…!!!

İzmir Murat Reis İ.Ö.O.’nun 8/A sınıfı: sizler unutamayacaklarım listesinin en başında geliyorsunuz!

Ayrıca öğretmenlerim de öyle…

5. sınıf öğretmenim Mustafa DÖLCÜ; size ne yapsam hakkınızı ödeyemem…

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenim Kasın TAKA; sizden aldığım dersler gerçekten ‘hayat dersleri’; sözlerinizin hepsini aklımın bir köşesine yazdım, hiç silinmeyecek…

Türkçe öğretmenlerim; Mine ERDOĞAN ve Funda CAN; sizlerden çoookk şey öğrendim. Bana yazılarıma devam etmem konusunda hep arkamda olan hocalarım… İnanınki hiç ama hiç vazgeçmiycem…

Fen Bilgisi öğretmenim Hatice BİLGİN; hocam siz bir tanesiniz… Size söz veriyorum ki bana olan güveninizi boşa çıkarmıycam…

Matematik öğretmenim; Ayşe ŞAHİN; biliyorum en önemli ders matematik… Ama ne yapsam yapamıyorum, anlamıyorum…

Okulumuzun rehber öğretmeni olan Songül ŞAHİN ‘e de ne yapsam, ne desem hakkını ödeyemem… Her şey için teşekkürler hocam…

Veee…

Okulumuzu gerçek bir okula yapan okul müdürümüz Ergün BAYLAN… Hocam harcadığınız emekler boşa çıkmayacak. Ben ve 8/A sınıfı adına yaptığınız her şey için çok ama çok teşekkürler. Ne yapsak sizin hakkınızı ödeyemeyiz hocam…

Adını yazamadığım birçok öğretmenim… Bu kalp sizi unutur mu?

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..