Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu kez bir futbol maçı sonrasıydı..

Bu kez bir futbol maçı sonrasıydı..
 

Yitirdiğimiz gencecik polislerimizin anısına


Bu kez bir futbol maçı sonrasıydı. 27’si polis, 29 canımızı aldılar. Biliyorum ki tamamına yakını yirmili yaşlarda. Hayatlarının baharında…

Bir önceki bir sokak düğünüydü. 30’dan fazlası çocuk, bilmiyorum kaç canımızı aldılar.

Öncekilerden hangisi neredeydi, unuttum.

40 yıldır, belki 50 yıldır böyle…

Bir acımız küllenmeden daha büyüğü, daha büyüğü

Ne acılarımızı tarif edebiliyoruz artık, ne lanetlemeye sözcüklerimiz, küfürlerimiz kafi geliyor.

 

Kenan IŞIK

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 53 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..