Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '12

 
Kategori
Dünya
 

Bu kimin savaşı?

Bu kimin savaşı?
 

Görsel: feridundemir.com sitesinden alıntıdır


Grup Migren diyor ki:

Savaş benim değil, batı verdi bu emri

Ortadoğu’yu parçalayıp vurdurmak kardeşi

Benim kanım başka akacak konu vatansa

Her şey teferruat söz konusu vatansa

 

Sermayen küresel, sendikan patron yanlısı

Gazeteler, TV'ler, batının medyası

Suriye Esad'ı ister, çarptırılır gerçekler

Amerika’nın jandarmalığını yapmam kardeş ben

 

Aksu sezmez memlekette dönen dolapları

Sanatçılar korkak! Hepsi sistem yalakası

Amerikan elçisinin yeri değil iftar sofrası

Aynı anda Libya'ya düşerken onların bombası

 

Orta doğunun bahanesi 11 Eylül

Nükleer silahlar hani, hepsi kılıfıydı cinayetin

Bence bütün bu olanlar kıyametin alameti

Kömüre oy veren halk, göster bana cehaleti

 

Hollywood hala gösterir Amerika'yı kahraman

Rambo'yu Vietnam’da beceriyordu gerillalar

Bi türlü biz beceremedik baş kaldırmayı

Onların tek istedikleri petrol ve kaynakları

 

Savaş bizim değil batı verdi bu emri

Ortadoğu’yu parçalayıp vurdurmak kardeşi

Benim kanım başka akacak konu vatansa

Her şey teferruat söz konusu vatansa

 

Seni utahmı yetiştirdi yoksa Pensilvanya mı?

Taraflı gazetelerin Amerikalı olur yazarları

Vatanı sevme suçunu işledi ülkenin aydınları

Ermeniler için çöpe atmam Azeri bayrağını

 

Şehit olacaksın sonra teröriste af çıkacak

Analara soran yok, onların sesi duyulmayacak

Dandik bi dizinin altında geçen adın okunmayacak

Ertesi gün olduğunda, seni kimse konuşmayacak

 

Nato’nun uçakları İzmir’den kalkış yapar

Bombalardan kaçıp Akdeniz’ de boğulurlar

Sizin Müslümanlığınız para ve makam görene kadar

Haçlılarla savaşa girersek, kimin kanı akar?

 

Dış mihrakla müttefik olan uşağıdır iblisin

Terörü bitirmesin diye öldürüldü BİTLİS’İM

Yeter artık dersin, olsun bu ölüm sonuncu

Bi bakarsın bi sabah, ölmüş Uğur Mumcu

 

Mevcudiyetin, vatanın uğruna feda olur

Benim ülkemin toprağına göz koyana fena olur!

Ben yıldırımlar yaratan bir ırkın ahfadıyım

Cehennemler kudursun, ölmem nigahbanıyım

 

Halkı aç bırak ki sadece tokluk olsun isteği

Ölüme giderken senden bir iki? dua isterim

Benim sesim çıktığı kadar bağıracağım

Ya istiklâl ya ölüm, naralarını haykıracağım.

 

Soros vakıfları silahlandırdı muhalifleri

Esad’ı devir getir Amerikalı hükümeti

Aynı Mısır gibi, aynı Libya gibi, aynı Irak gibi

Sonra İran gibi, Sonra BİZ gibi...

 

Bana yetkiyi Bursa nutku verdi, Amerika değil

Seni yobaz liboş amacın ne, batı dost değil

Ey kardeşlerim bu yolda korkmamak ve ölmek

Bizler için en büyük şereftir

 

Savaş bizim değil batı verdi bu emri

Ortadoğu’yu parçalayıp vurdurmak kardeşi

Benim kanım başka akacak konu vatansa

Her şey teferruat, söz konusu vatansa!

Bugün olanları, Ortadoğu’da dönen dolapları ne güzel özetlemiş grup Migren. Bana, bize üstüne söyleyecek söz bırakmamış. Olay, tam da böyle, şarkıda anlatıldığı gibi değil mi? Onun için sonuna kadar savaşa hayır diyoruz.

AKP, her zamanki stepnesi MHP’in üst yönetimi ile halka rağmen böyle bir karar almıştır. Her ne kadar bu savaş kararı değil, tezkere deseler de (bizi aptal yerine koyarak!) biz bunun savaşa gidecek yolda çok önemli bir adım olduğunu biliyoruz. Bu karar yanlıştır ve savaş istemiyoruz. Savaş isteyenler gitsin kendileri savaşsın.

Erdoğan ve Bahçeli'yi yanyana savaşın tam ortasında düşünemiyorum. :) Birbirini vururlar andım olsun. Vursalar da kurtulsak dediğininizi duyar gibiyim ama varsınlar yaşasınlar. Varlıkları bizim için zarar olsa da!

Bugün ardı ardına zamlar yapılıyorsa, bunun en önemli nedeni Suriyeli muhalifler için harcandığı söylenen 300 milyon dolardır.

Söz konusu rakam bir ay kadar önce Davutoğlu tarafından açıklanmıştır bildiğiniz gibi... Şimdi kim bilir kaç milyon dolar oldu ki; zam yağmuruna bel bağladılar.

Her neyse... Umarım savaş çıkmaz. Umarım kan ve kinden medet umanlar, kendi şeytani planlarında boğulurlar.

Son söz!

SAVAŞ İSTEMİYORUZ!.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..