Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

     
    Kategori
    Kitap
     

    Bu kitap çok samimi...

    Bu kitap çok samimi...
     

    Merhaba arkadaşlar. Kitap okumayı özellikle roman türlerini çok severim. Geçtiğimiz hafta "Biraz Sohbet Ettik" adlı bu samimi kitap geçti elimde. Aslında sahafları geziyordum Üsküdar'da. Eski Türk sinemasına ya da o döneme ait ne var ne yok derken bu kitabı ve kapağında yer alan sanatçıları görünce direkt aldım. İçine hızlıca göz gezdirdim. Harika fotoğraflarla süslenmiş gayet zevkli, okunası bir kitap olmuş dedim kendi kendime...

    İçinde Türkan Şoray'dan, Salih Güney'e Toygar Işıklı'dan Muazzez Ersoy'a, Zeynep Eronat'a kadar sevdiğim isimlerin olduğunu gördüm... Röportaj sandım önce fakat kitabın adını çok isabetli koymuşlar: Biraz Sohbet Ettik...

    Yeni bitirdim. Çok samimi, içten ve sıcacık biz gibi... Bizden bir şeyler... Sanki içindeki her bir sanatçı karşı komşusuyla sohbet edercesine yürekten cevaplar vermişler. Ben çok sevdim... Kesinlikle tavsiye ediyorum.

     

    Yazarı, Ercan Akarsu.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 116
    Kayıt tarihi
    : 25.02.14
     
     

    Kitap okumayı fazla severim... Okuduğum kitaplar üzerine elimden geldiğince, dilim döndüğünce fik..