Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Bu konuda yalnız olduğumu hissediyorum :)

Ben geçen gün oturdum hiç üşenmeden yaptığım salaklıkları tek tek yazdım.S onra dedim bunları ben bloga koyayım da okuyan olursa biraz eylenir. Tabi asıl amacım da bu değil içten içe 'acaba herkes te var mı ki?' sorusunu da soruyorum. Sizde de varsa bu tür rezilliler mümkünse yazın, kendimi bu konuda çok yalnız hissediyorum.:)

Şimdi efendim, dalgınlıktan mıdır, yaşın verdiği umursamazlıktan mıdır ben de tam olarak bilmiyorum ama çok sakarım bu aralar. Daha dün olan bir olaydan başlıyorum:

1_ Çatıda halıları yıkıyoduk sabah sabah uykuluyum. Uyku benim için çok önemli. Öyleki bazı zamanlar öğlen 1 de filan kalkarım. İnsanlar çok uyuduğumu filan düşünür, aslında gece geç yatmamdan kaynaklanıyor. Her neyse. Uykulu uykulu halı yıkadık. Bitti sayılır son halıya geldik. Sonra ben deterjanları eve indiriyim dedim. Sevincimden hoplaya zıplaya iniyorum merdivenden. Tabi kaçınılmaz son ıslak merdivenden kayıp düşüyorum. Belim, kolum ve binimum eklem yerlerimi zedeledim.

2_Şu telefon konuşmalarıyla ilgili tam karikatürlük diyaloglarım var.Ablamın arkadaşı aradı geçen gün.'aaa sen misin?''' filan dedi işte bana bende ' iyiyim sen nasılsın' dedim.:@ Sonra da 'benim' dedim. Zaten dedim ' benim' ' iyiyim ' ikisi de _im le bitiyor kesin anlamamıştır.:)

Sonra bir de bu telefonlarda numarayı yanlış çeviren kişinin aradığı isimle bir süre dalga geçilir ya o da şimdi aklıma geldi. Örneğin şöyle olur genelde bizim evde:

Babam:Alo

Yanlış numara çeviren şahıs: Alo. Mücahitle görüşecektim.

Babam: (gayet ciddi ) Yanlış numara.

Telefon kapandıktan sonra ev halkını bir telaşe sarıyor. Direk sorulan soru' Kimi aramış?'. Ne saçma soru yahu kimi aradıysa aradı, yanlış aramış işte. Bi de babamın gülerek kaba bir sesle ' yav mücahit yav hohoho' deyişi de ayrı bir komedi. Sonra hep bir ağızdan 'Mücahit mi hahahahaha' sesleri. Ne suçu var hiç birşeyden habersiz Mücahitin. :@

3_Okulda nöbetçilik sırasında heleki danışmada nöbetçiyseniz diğer nöbetçilerle kaynaşma isteği vardır ya hani. İşte bu istekten sadece bir kere oldu bende onda da çuvalladım. Sebebi yine samimi olmaya çalışırken saçmalamam. Yanımdaki kızla aramızdaki diyalog şöyle:


Ben:Sen hangi sınıftasın?

Kız:11 Fen bilmem ne.

Ben:(Acaba sınıfta tanıdığım birileri var mı diye düşünerek.) Kimler var sizin sınıfta? :@

Kız: ....

Ben:(Durumu kurtarmak için) : Ehuhu. Ne saçma oldu dimi. Yani tanıdık var mıdır acaba diye ben...

Kız:Hmmm. Anlıyorum...

Daha da var böyle bir çok olay. Örneğin sabah okula giderken direğe çarpıp özür dilemem gibi. Ama şimdi yazmıcam.:D Bu konuda yanlız olmadığımı anlarsam devamı gelir...

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..