Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Bu kriz yok mu, ağzımızın tadı ile istifa bile edemiyoruz !

Bu kriz yok mu, ağzımızın tadı ile istifa bile edemiyoruz !
 

http://www.ehow.com/how_2162024_business-relationship-once-have-resigned.html



Tamam bu kriz korkusu yüzünden sosyal yaşantımızı kısıtladık. Daha az dışarıda yemek yiyoruz, alışveriş merkezlerinin çılgın indirim çığlıklarını duymamaya çalışıyoruz ama kabul etmiyorum efendim bu kriz benim istifa etmemi engelleyemez!


Kriz yüzünden ağzımının tadı ile sinirlenemiyoruz, stresimizi bile atamıyoruz. Yok valla saymıyorum, kabul edemem. Hani insanı iş yerinde delirtirler, ağzınızdan şöyle dökülür ; "Az kaldı çantamı aldığım gibi çıkacağım.. " Vallahi bu kriz yüzünden esprisini bile yapamıyoruz... Hani istifa etsen nereye gideceksin, koskoca Hurriyet IK ile haftasonu azıcık sayfa çıkmış, internet sitelerinde dişinin kavuğuna dokunur iş yok.


Susup oturuyoruz bu şartlarda...


Geçsin bu kriz, iş hayatının bile eğlencesi kalmadı valla :)



22.02.2009 - Dip Not
Ne yazarmışım ben ya, vallahi de edemiyorum billahi de edemiyorum.
 
Toplam blog
: 32
: 10302
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Istanbulluyum.. Haftasonu caddeye çıkmadan haftasonunun geldiğini anlamayanlardanım. Alışverişe, gez..