Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Bu nasıl mahkemedir?!

Bu nasıl mahkemedir?!
 

Size eğitiminiz için kolay bir yol göstereyim. Bakın ben 2 yıllık yüksek okul bitirdim. Ve size bu söyleyeceğim yöntemi uygulayacağım. Daha doğrusu uygulamak zorunda kalacağım. Çünkü bu gidişte başka çare kalmayacak.

Biliyorum, neden bahsettiğimi merak ediyorsunuz.

Söyleyeyim...

Ergenekon davasından bahsediyorum...

“Nasıl yani? Bu anlattıklarının eğitimle ne alakası?” dediğinizi duyar gibiyim...

Çok ilgisi var...

Şöyle ki...

Ergenekondan acaba içeri atılmayan acaba kaç tane rektör kaldı?

Ben sayayım mı?

Gerek yok...

5 – 10 taneyi geçmez. Ama “ATILMAYAN”

Yani anlayacağınız üniversitelerin çok büyük bir çoğunluğu “Silivride...”

Aslında üniversitelerin merkezileşmesi için müthiş bir şey bu (!)

Öyle ya, benim gibi 2 yıllık okuyan kişiler bile Silivri gibi bir yere girseler hayatları kurtulur. Malum puansız üniversite...

Hem masrafta yok... En azından o anlık...

Mastırı yap çık...

Okulunu bitirdin mi? O zamanda işin kolay. Canın sıkıldığında bir günlük gazete okumana dahi gerek yok. Çünkü köşe yazarları orada... Bu yüzden haberin hasıda orada...

Gazete okumayı sevmiyor musun?

Ona da çare düşünülmüş...

Kitap yazarları da orada...

Kitabı ilk sen okursun kimse okumadan...

Hem bak, orada avukat bile olabilirsin... “Ben hukuktan anlamam ki” filan demeyin sakın.

Nasıl mı?

Çok basit...

Bu davada alınan kararların tam tersini düşün. Al sana hukuk mastırı bile yaptın. Hemde uygulamalı...

Daha ne istiyorsun ki?

Adamlar hizmeti ayağına kadar getirmiş. Birde diyorlar ki AKP Hiçbir şey yapmıyor. Daha ne yapsın efendim? Daha ne yapsın?

Hizmetse hizmet, eğitimse eğitim...

Daha bitmedi ama...

Askerliğini yapmadın mı? Kolayı var...

Zaten ordunun başları orada... Yavaş yavaş tugayı da tamamlıyorlar zaten...

Arada askerliğini çıkartırsın... Ne tescil ne bir şey...

İlim, irfanda da ilerleme var orada... Boşuna dışarıda bir şeyler bulup o tatlı kafanı yorma... Çünkü o da Silivride mevcut...

Askerler için kızıyorsunuz biliyorum. Şimdi diyorsunuz ki: “Adamlar dağlarda teröristlerle uğraşıyor. Şehre geliyor vatan hainliğinden suçlanıyor. Ne iş bu?” Cevabı yine çok basit. “Birileri”onlar dinlensin diye bunları yapıyorlar... Hep yanlış anlıyorsunuz siz(!)

Bu davayı bu kadar labali şekilde anlattım çünkü, bu mahkeme ve daha oraya gitmeden tamamen taraflı olan basından dinleyip karar veren “parazit beyinli” şahsiyetler ancak bundan anlarlar...

Bunu nereden mi çıkardım?

Bana kalırsa Samanyolu Tv'nin haber spikerinin şu sözleri gayet açık ve net bu durumu özetliyor: “Ergenekondan yargılanacaklar ile Zongundakdaki maden kazası arasındaki bağı siz seyircilere bırakıyorum.”

Şimdi mantık çerçevesinde mahkemeyi izleyen birisi olarak soruyorum: “Bu nasıl bir mahkemedir ki, iddia makamı, hatta bırakın iddia makamını mahkeme başkanı hariç katip bile savunmaları dinlemezken, karar aşamasında hükümlü ne kadar haklı olursa olsun tahliye kararına red oyu verebiliyor. Hemde Hiçbir gerekçe göstermeden...”

Bu nasıl bir mahkemedir ki, elinde belge olmayan sadece uydurulmuş belgelerle gelinen ve bu belgeleri bir türlü kanıtlamayan taraf muhattap alınıyorda, aksini iddia eden ve bunu kanıtlayan taraf muhattap alınıp hükümlülük ortadan kaldırılmıyor?

Bu nasıl bir mahkemedir ki, bombanın bulunduğu evin o anki kiracısı değilde ondan 2 önceki şimdi ev ile uzaktan yakından ilgisi olmayan “eski” kiracı kişi bunu ispatladığı halde hükümlü oluyor?

Bu nasıl bir mahkemedir ki, delil olarak hükümlüye, gayri resmi aramalarda toplanan; kanıt olduğu iddia edilen materyaller sunuluyor?

Bu nasıl bir mahkemedir ki, asıl mahkemeyi yönlendirenler muhattap alınmazken bunu uzaktan yakından yapmayan avukatlar mahkemeyi yönlendiriyor diye hükümlü konumuna sokuluyor?

Bu nasıl bir mahkemedir ki, adamına göre mahkeme eşitliğini sağlıyor?

Bu nasıl bir mahkemedir ki, mahkemeyi yönlendirdiği ap açık ortada olan kişilere uyarı dahi verilmiyor?

Son kere soruyorum...

Bu nasıl bir mahkemedir?

Bana bu mahkemenin adalet dağıttına hiç kimse inandıramaz. Çünkü yok öyle Bir şey...

Bu mahkeme açık söylüyorum: “Komedi TV'nin 2 yılın en büyük komedisi adayı olacak kadar traji komik” bir “filmidir.”

Bu filmi çekenlerde bellidir. Çektirenlerde...

...

Not: “ Bu yazı, sınavsız geçiş ile (İster dikey deyin, ister yatay) “Silivri üniversitesinde” kısmi olarak ücretsiz mastır yapmamı sağlayacak güzel bir sınav kağıdı olsun... Bana şans dileyin...

Bu işsizlikte mastır yapmak Allah'ın bir lütfudur takdir ederseniz...

VOLKAN KAHYALAR

http://www.birmilyonkalem.com/
http://blog.milliyet.com.tr/
http://www.ulusalgundem.net/
http://www.gizlibelgeler.azbuz.com

 
Toplam blog
: 105
: 645
Kayıt tarihi
: 06.03.07
 
 

Eğitimim: Trakya üniversitesi İpsala Meslek Yüksek okulu 2. sınıf gümrük işletme okuyorum. Liseyi..