Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Bu ne rezalet

Bu ne rezalet
 

Elvan


TRT 3'ü açtım büyük merak ve heyecanla 5000 metre yarışını bekliyorum. İki Türk sporcumuz var finalde yarışma başladı madalya umudumuz Elvan yavaş başladı. İlk başta grubun en sonunda yavaş tempoda koşuyordu. Birkaç tur geçti ve sporcumuz bir anda birinciliğe çıktı. Birkaç tur birinci götürdükten sonra yine arkalarda kalmaya başladı yarışın son üç turu kalmıştı öndekiler iyice hızlanmış grupta kopmalar da başlamıştı. Son tura Elvan 3. girdi son 200 metrede hızlanarak önündeki sporcuyu geçip gümüş madalya'yı ülkemize kazandırdı çok mutlu oldum. Yarış bitti tüm dünyanın kameraları ilk üçe giren sporcuları çekiyor. Bekliyorum Elvan bayrağı alacak stat da tur atacak göğsümüzü kabartacak diye o da ne Elvan'a Türk Bayrağı bulunamadı ve turunu bayraksız yaptı. Ben böyle bir rezalet görmedim. Bundan sonra hiçbir yetkili biz elimizden geleni yapıyoruz ama onlar başaramıyor, sakatlık, şansızlık demesin. Bir bayrağı bile bulamayan olimpiyat yetkilerimize engel olmayın yeter diyorum. Bırakın onlar kendi çalışmalarınla daha başarılı olurlar. Bir daha böyle bir rezalet yaşanmaması dileğiyle.
 
Toplam blog
: 79
: 1155
Kayıt tarihi
: 11.02.08
 
 

Sınıf öğretmeni. 39 yaşında. İstanbul'da görev yapıyor içinden geldiği gibi yaşıyor ve yazıyor.....