Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '11

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
563
 

Bu ne ya ?

Bu ne ya ?
 

Uzunca bir aradan sonra, herkese merhabayla başlamak istiyorum.

5 Mart toplantısına katılmayı hem dostları görmek hem de yeniden yazmaya itici bir güç olur diye katıldım. Blog sorunlarını konuşmanın kimseye bir fayda getirmeyeceğini biliyorum ama dedim ya maksat muhabbet olsun...

Sevgili Sabiş'i ve diğer arkadaşları görmek, yakından tanımaya çalışmak benim için çok özel ve de güzeldi.

Konuşanlar arasında en muhalif davranan bendim zira biliyordum ki bu konuşmaların şimdiye kadar kimseye bir faydası dokunmamıştır. Benim ve birkaç arkadaşın genel sorunu aslında "tacizkar davranışlara son vermenin bir yolu bulunur mu "ya cevap aramaktı. Ancak istekleri başka olan arkadaşlar da vardı ve istemek herkesin hakkıdır düşüncesi fazla konuşmamı engelledi.

Grup kurma fikri bana da pek olumlu gelmedi zira birçok kişinin bunu eleştireceğini biliyordum hakları olmasa da...Yazıda belirtilen görevi de çok komik bulduğumu ayrıca söylemek istiyorum.

Ancak, toplanmamızdan, kendimizce önemli saydığımız veya bazı arkadaşlarca önemli görülen kararların alınmasını saçma bulmak kimsenin üstüne vazife değil.

Bay bayan mükemmeller yine klavyelerini çalıştırmış bu toplantının saçmalıklarından bahsedip duruyorlar. Başka önemli iş mi yok muş falan filan...

Size ne kardeşim...

Sen memleket meselelerine çözüm getir bakalım ne kadar getirebiliyorsan. Sanki senin sözüne değer veren var... Körler sağırlar birbirini ağırlar hesabı birbirimizi okumaktan pardon örselemekten başka kimler okuyor bizi sizi?

Herkes kendi işine, kendi yazdığına baksın !

Bir kaf dağı meselesi var ki bazı arkadaşlarda hayret ediyorum. Nereden geliyor bu kendine güven bu herşeyin doğrusunu ben bilirim düşüncesi ?

Her neyse , toplanan toplanır...

Grup da kurar.

Size mi danışacağız kardeşim ?

Dostlara selam olsun...

NOT: Ayrıca belirtmek isterim ben grubun üyesi değilim zira devamlı yazmayı becerebilir miyim bilmiyorum. Ya ben MB 'a gelmeden önce ne kadar sabırlı ve sakin bir kızdım:))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

MİLLİYET BLOG GAZETESİ: blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=225557

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün 
 13.03.2011 10:43
Cevap :
Okudum ve fikrimi beyan ettim. Bence yenilenmeli yazı,sevgimle:))  13.03.2011 14:08
 

Seni tanıdım ve çok sevdim ben... Aslında diyemedim o akşam; Ne sessizsin ne de çığlık... Haddime değil ama bana göre sesli ve duygulusun... Gelelim konuya; Sen ne dersen O güzeldir...

KUYUCAK 
 10.03.2011 21:29
Cevap :
Sevgili dost, ne güzel sözler bunlar teşekkür ederim. En sinirlendiğim şey birilerinin ne yapıp ne yapamayacağımı söyleme cüretini göstermesi...İşte bu beni deli ediyor:)))) Sevgi ve muhabbetle...  10.03.2011 21:45
 

mahalle dedikodusuna merak sardılar...aynen SİZE NEE...

Earlybird 
 10.03.2011 14:42
Cevap :
Canımmmmm, nasılsın görüşmeyeli özledim valla:))) Evet ya onlara ne:) Sevgiler  10.03.2011 15:00
 

Benim eleştirdiğim nokta, sohbet ortamına akademik hava verilmesi. Sanki kariyer konuşturma gibi bir şey hissettim. Diğer toplantılar avam kalıyor sanki! Buluşulur sohbetler edilir gün geçer. Ben konulu toplantıları ruhsuz bulurum. Uykum gelir!! Selamlar hürmetler sessiz-çığlık (bir türlü tanışamadık!)

Ahmet Balcı 
 10.03.2011 14:01
Cevap :
Aslında çok zevkli ve hararetli konuşmalarla geçti. Hiç sıkılmadık zaman nasıl geçti anlamadık. Toplantıda dile getirilenler oradakileri bağlar. Arkadaşımız fazladan görev ve paye vermiş zaten istek üzerine geri çekmiş zira bu aramızda konu bile edilmedi. Ya ne güzel olurdu tanışsaydık :)))) Bir dahakine inşallah. Sevgiler...  10.03.2011 14:05
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 351
Toplam yorum
: 1482
Toplam mesaj
: 167
Ort. okunma sayısı
: 3056
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster