Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Bu ne ya ?

Bu ne ya ?
 

Uzunca bir aradan sonra, herkese merhabayla başlamak istiyorum.

5 Mart toplantısına katılmayı hem dostları görmek hem de yeniden yazmaya itici bir güç olur diye katıldım. Blog sorunlarını konuşmanın kimseye bir fayda getirmeyeceğini biliyorum ama dedim ya maksat muhabbet olsun...

Sevgili Sabiş'i ve diğer arkadaşları görmek, yakından tanımaya çalışmak benim için çok özel ve de güzeldi.

Konuşanlar arasında en muhalif davranan bendim zira biliyordum ki bu konuşmaların şimdiye kadar kimseye bir faydası dokunmamıştır. Benim ve birkaç arkadaşın genel sorunu aslında "tacizkar davranışlara son vermenin bir yolu bulunur mu "ya cevap aramaktı. Ancak istekleri başka olan arkadaşlar da vardı ve istemek herkesin hakkıdır düşüncesi fazla konuşmamı engelledi.

Grup kurma fikri bana da pek olumlu gelmedi zira birçok kişinin bunu eleştireceğini biliyordum hakları olmasa da...Yazıda belirtilen görevi de çok komik bulduğumu ayrıca söylemek istiyorum.

Ancak, toplanmamızdan, kendimizce önemli saydığımız veya bazı arkadaşlarca önemli görülen kararların alınmasını saçma bulmak kimsenin üstüne vazife değil.

Bay bayan mükemmeller yine klavyelerini çalıştırmış bu toplantının saçmalıklarından bahsedip duruyorlar. Başka önemli iş mi yok muş falan filan...

Size ne kardeşim...

Sen memleket meselelerine çözüm getir bakalım ne kadar getirebiliyorsan. Sanki senin sözüne değer veren var... Körler sağırlar birbirini ağırlar hesabı birbirimizi okumaktan pardon örselemekten başka kimler okuyor bizi sizi?

Herkes kendi işine, kendi yazdığına baksın !

Bir kaf dağı meselesi var ki bazı arkadaşlarda hayret ediyorum. Nereden geliyor bu kendine güven bu herşeyin doğrusunu ben bilirim düşüncesi ?

Her neyse , toplanan toplanır...

Grup da kurar.

Size mi danışacağız kardeşim ?

Dostlara selam olsun...

NOT: Ayrıca belirtmek isterim ben grubun üyesi değilim zira devamlı yazmayı becerebilir miyim bilmiyorum. Ya ben MB 'a gelmeden önce ne kadar sabırlı ve sakin bir kızdım:))

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..