Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '08

 
Kategori
Aile
 

Bu ne zor sınavdır böyle...

Bu ne zor sınavdır böyle...
 

Arkadaşım bana akıl ver ne olur diyor...

Neye, nasıl derken...

Eşinin boşanmak istediğini söyledi... Hem de öyle bir zamanda ki...

Derya'nın babası ağır hasta bir kaç aydır. Çok sevdiği canı, babası... Artık son günlerini yaşıyor. Ağrılı ve sancılı bir dönem bu ailesi ve kendisi için. Her gün hastane hastane koşturur durumdalar. Acı çekmesine dayanamıyorum derken yaşaması için yalvarıyor hatta benim hayatımdan alsın ona versin Allahım diye dualar ediyordu... Maddi olarakda çok iyi durumda değiller zaten. Bir sürü borçda birikti bu arada... Bu akşam görüştüğümde yine hastanedeyiz ama sabaha çıkması bile mucize diyordu...

Ve arkadaşım böyle zor günler geçirirken eşi bir kaç gün önce ayrılmak istediğini söylemiş. Sebep neymiş dediğimde "arkadaş gibi olduk" demiş.(!) Ne zamandır düşünüyormuş yeni söyleyebilmiş. Acımış. (!) Sanırım cesareti de Derya'nın bir kaç zamandır arasının açık olduğu kayınvalidesiyle görüşmek istememesinden bularak çıkarmış. Zaten evlendikleri günden beri bu durum böyleydi. Neden şimdi sorun oldu anlayamamış Derya.

Ben ne diyeceğimi şaşırdım tabi. Şu ortamda ne denebilir ki!!!

Ama kızdım içten içe eşine de... Hem de çok!!!

Tamam herşeyin tükendiği gibi evliliklerinde tükenmesi, sevginin bittiği yerde hiç değilse saygının bitmemesi için ayrılmak doğru bir çözüm olabilir. Ama zamanlama bu kadar mı kötü olabilir.

Ben ne diyebilirim bilmiyorum sadece sakin ol diyebildim. Zaten hastanedeydi görüştüğümde ne denilebilir ki...

Bir yanda babasının hayata karşı yaşam savaşı... Bir yanda iki yaşında çocuğu... Bir yanda da boşanmak isteyen bir koca...

Gerçekten ne zor sınav... bu hayat...

nesli57

 
Toplam blog
: 20
: 592
Kayıt tarihi
: 08.10.08
 
 

1970 Ankara doğumluyum. AÖF İktisat bölümü Önlisans mezunuyum. Üç yıl Samsun İlk Adım Kültür Merkezi..