Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu numaraya asla bilgi vermeyin:

Bu numaraya asla bilgi vermeyin:
 

DİKKAT


Arkadaşlar sabah işyerime gelip bilgisayarımı açtığımda çok enteresan bir mail geldi ve bu mail çok dikkat edilmesi gereken hayati bir yazıydı. Etrafımızda üçkağıtçılar, dolandırıcılar o kadar çok arttı ki, kimselere güvenemz olduk. İşte bu sebepten dolayı arkadaşımın bana yolladığı bu önemli yazıyı sizlerin de yaşamınızda dikkatli davranmanız için aynen hiçbir harfini değiştirmeden yazıyorum. Bu olay gerçektir ve heran başımıza gelebilir. !!


" Bugun saat 09:59 ' da cep telefonumdan Zafer ÇELİK diye biri aradı.. ( Adımı kullanarak )

Ofis dışıma çıkmamı ve çok önemli bir konuda görüşme yapacagımız bu konunun kimsenin bilmemesi gerektiğini ifade etti.

T.C kimlik numaramı ve cep telefon numaramı terör örgütü ( PKK ) tarafından internet üzerinden tespit edildiğini ve benim adıma ( 9 Adet sahte kimlik ) düzenlendiğini ve birçok bankadan yüksek meblağlarda kredi çekildiğini ifade etti hatta bazı olaylarda kullanılabileceği süpherinin oldugunu vurguladı. (( Bu sırada arka fonda telsiz sesi geliyor...)) T.C kimlik numaram kullanılarak diğer oparatör ( AVEA, VODAFONE ) dan hat alındıgını ve benim vereceğim kimlik bilgileri ve adres bilgilerim ışıgından ile bu şahısların yerlerini ve kredi kartlarının iptalini gerçekleştirile bileceğini ifade etti. Şu anda Sivas ve Gaziantepten bu numaralara ait sinyallerin uydu üzerinden alındıgını ve takip edildiğini söyledi. Benim acilen kendi iyliğim ve gübnliğim için bir an önce kendisine istediği bilgiyi vermem gerektiğini bildiriyor.. ısrarla..... bu talebini yeniliyor... ( pek zamanınız kalmdı diye ifadeler kullanıyor. )

Ben kendisinin şu soruyu sordum: Sizin emniyette çalışıp çalışmadıgınız nereden bileyim..
Verdiği cevap : ( Ankara Mamak / Gizli istibarat Servisinden 621172 Sicil numarasına sahip Zafer ÇELİK , oldugun ifade etti. ) ben kendisine şu anda ofis dışındayım bu bilgileri not etmem lazım bu yüzden ofise dönüyorum, dedim ve ofise geldim... Söylediği bilgileri not ettim. bu sırada kendisi ( halil bey bizi sizi gün içersinde istanbul emniyet müdürlüğüne aldıracagız ifadesini kullandı ve telefonu kapattı. )

Ben hemen 155 polis imdatı arıyarak Ankara Emniyet Müdürlüğünün telefonunu istedim ( 0505 318 06 00 ( 13 Hat ) Aradım ve dolandırıcılk masası ile görüştüm bu durumu kendilerine anlatım..

Ban günde 100 kişinin bu şeklide arandıgını ve kimlik bilgilerine ulaşıldıgını aktadır.. Aranan 100 kişinden 50 kişinin bu şekilde mağdur edildiğini ifade etti.

Tanıdıklarınız lülfen uyarın bizler hertürlü bilgiye zaten ulaşabiliriz.. Bu şeklide bir çalışma şeklimiz yok diye ifade etti...


Beni arayan numara: 0534 682 46 26


AMA DİKKAT EDİN....SAKIN BİLGİ VERMEYİN...... "

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..