Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Bu öğlen dostlar meclisi toplandı

Bu öğlen dostlar meclisi toplandı
 

Dostlarla resim kareleri


Bu öğlen dostlar meclisi toplandı. Yıllardır kurslar eğitimler yaptık. EKPSS kursları bilgisayar temel sekreterlik kursları cumartesileri toplandık dertleştik sorunlarımıza çözümler aradık. Öğlenleri belediyeden gelen yemeğimizi ekmeğimizi dostlarla paylaştık üzerine bir bardak çayla hoş sohbetler ettik. Bu günde öyle oldu bir kaç arkadaş  güzel bir sohbet meclisi yaptık. Yemeğimizi yedik çayımızı içtik. Ne olur engelliler evlerine kapanmasın evlerde kendilerini hapsetmesin bir yıldan fazla başak fm de engel tanımayanlar programı yaptım. TRT ve birçok özel TV ve radyoda konuşmalar yaptım. Arkadaşlarım evden çıksın topluma karışsın derneklerde kendilerini geliştiren sohbetler yapsınlar. Kurslar alsınlar bir arkadaş dedi ki sağulun bir gün boyunca yemek yememiştim Allah sizden razı olsun. Bende sendende dedim. Bunu şunun için söylüyorum derneklerimize sahip çıkalım. İşini bulan eşini bulan engellik'den istifa etmesin o kadar birlikte çözeceğimiz sorun var ki size öyle ihtiyacımız var ki siz olmadan sorunlarınız müdahil olmadan çözülmeyecek sorunlar. Özellikle engelli çocuğu olan aileler mutlaka birlikte olsunlar ben en çok ne zaman sevinirim biliyor musunuz engelli çocuğu olan bir aileye danışmanlık yaptığım zaman sevinirim. Zaten uzun yıllar bu dernekçilik işini de engelli çocuklar ve genç eler için yaptım. Bir anne şunu demişti çocuğuma yüzme öğretmek için bin lira para harcadım. Bende şunu dedim gelin birlikte bir spor kulübü açalım. Ama ne yazık ki kimse yanaşmadı. Canları sağ olsun. Bu gün eski günlere gittik güzel bir dostlar meclisi kurduk her öğlen dernekteyim dostlar  meclisine sizi de beklerim.

Kaynak:

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/02/bu-oglen-dostlar-meclisi-topland.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..