Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
765
 

Bu olay karşısında kendimden utandım. Ya siz?

Bu olay karşısında kendimden utandım. Ya siz?
 

İyalyan Sanatçısı Pippa Bacca


Biz Türkler olarak insanız demeye bin şahit ister.

Yanımızdan bir bayan geçse söyle bir bakmaya o kadar meraklıyız ki, arkasından laf atarız hiç utanmadan.

Hele çevremiz de hiç kimsecikler yok ise insan olmaktan çıkar vahşi bir hayvana bürünür canavarlaşırız.

İçimizden kim bilir neler geçer,

“Yavruya bak yavruya, anam benim içim geçti vallahi seni görünce yerim ben seni kuzum, ohhh!”

Fırsattır bu fırsat der, hemen üstüne atlarız vahşice.

Biz Türkler bir türlü adam olamadık…

İnsan olamadık vesselam.

Bir kadına tecavüz edilemeyeceğini bir türlü öğrenemedik kısaca.

Hele gördüğümüz kadın bizden biri değilse, bir yabancıysa eğer!

Haberi okuyunca utandım kendimce, ne diyeceğimi bilemedim.

Sizde okuyunca benim duyduğum duyguları sizler de duyacaksınız.

http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=yasam&ArticleID=516116&Date=12.04.2008&ver=30

Efendim 33 yaşında bir İtalyan sanatçısı olan Pippa Bacca bundan bir ay kadar önce 8 Mart’ta İtalya’nın Milano kentinden yola çıkarak otostopla “Gelinler Yolda” ismini verdiği kardeşlik projesi kapsamında yola koyulmuş ve 5 Nisan tarihinde de Beyrut’ta ulaşıp orada “Annelik ve Kardeşlik” temalı projesiyle ilgili temaslar da bulunmak istemiş.

Bugün 12 Nisan günü. Yani 5 Nisan’dan bu yana 7 gün geçmiş. Acaba Bacca oraya ulaşıp projesi ile ilgili temaslarda bulunmuş mudur?

İtalyan sanatçı İtalya’dan çıkıp sırsıyla geçtiği Hırvatistan, Bosna Hersek, Macaristan Bulgaristan’dan sonra Türkiye’ye giriş yapmış ve İstanbul’a kadar da sorunsuz bir şekil de gelmiştir. Ve olanlar İstanbul çıkısında Gebze yolu üstün de artık benim de kendince utandığım ve telaffuz edemeyeceğim olaya maruz kalıp ortadan kaybolmuştur. Nihayetinde de çıplak halde gömülü vaziyette bulunmuştur.

Artık ellerim dondu bir şey yazamıyorum. Beynimin kazındığını hissettim bir anda. Kelimeleri sıralayamıyorum ne yazık ki.

Vahşi Türkler!

Barbar Türkler!

Artık tüm Avrupa bizi böyle tanıyor. Değiştiremezsin. Bir kişi yapıyor ve işi bitiriyor ve tüm toplum bundan nasibini alıyor.

Avrupa’dan güvenli bir şekilde otostopla geçen o güzelim insanlar Türklerin insanlık dışı saldırısına maruz kalabiliyor.

Acaba bizi Avrupa Birliğine nasıl kabul edecekler.

Bizler nasıl Avrupalı olacağız.

Zor dostum zor.

Yani bizler bundan sonra da "İnsan" olamayız.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bırak insan olmayı, kabiledeki o yamyamlar bile zarif kalır... Onlar bile eminim çiftleşmeden önce koklaşmayı denerlerdi... Kafatasının içinde beyin yerine kokuşmuş organlar taşıyan, bedenlerindeki fazlalıklarını matah bir halt sanan zavallılar... Fiziki gücün helezonunda kaybolan zavallılar... Ne iyi etmişsin de yazmışsın arkadaşım... Kalemin hiç susmasın dilerim... SEVGİYLE KAL...

NİLGÜN BURSA 
 24.11.2008 21:29
Cevap :
Aynen de öyle. Bu da şunu gösteriyor İnsan olmadığımızı. Hangi toplum bizi içlerine alırlar. Sonra barbar Türkler dedkleri zaman hakaret edilmişsiz gibi algılarız. Kaçın, kaçın barbar Türkler geliyor. İlk önce ellerimizi başımıza alıp kara kara düşünmemiz lazım. Gerçi bizler okuyarak kendimizi yetiştirmişsiz de ama genelde geri kafalıyız. Avrupalı genciyle, ihtiyarıyla, kadınlarıyla bisiklete binebiliyorlar. Bir şey olmuyor da burada. Düşünülmesi lazım. Bineyim mi, binmeyeyim mi? Saygılar ve sevgilerimle.  24.11.2008 22:52
 

Türk erkekelerinin kafasının neye daha fazla çalıştığını iyi biliyorsunuz....Blog yazılarından da belli zaten ne tür yazılarla, ne düşüncelerle, ne tür resimlerle nerelere, inatla gelmeye çalıştıkları...veeeeeeee yine Türk erkeklerinin onları nerelere yerleştirmeye çalıştıkları...Kadınların küçük bir bölümüde pek hoşnut ne hikmetse TÜRK erkeklerinin bu kafa ve zeka karışıklığından......HERKES SAĞ, SELAMET YAŞIYORDA YİNE BU GRUPLAR MI KENDİNİ SU YÜZÜNE ÇIKARIYOR ANLAMADIM GİTTİ...SANKİ KENDİN PİŞİR KENDİN YE!!! İlginç...

RMZSM Meliha Karaoğlu 
 26.07.2008 18:19
Cevap :
Tatilden yeni döndüm. Bu konu hakkında bir bloğum daha olacak. Oblogta Türk toplumunun Avrupa ki toplum ile arasında ki farklılıkları dile getireceğim  31.07.2008 12:29
 

sorunu çözmeye yetmiyor, bizi biz yapan değerleri kaybettiğimiz gibi yeniden kazanmazsak bu tür aymazlıklara daha çok rastlarız. Bunu yapan atalarımızın kemiklerini sızlatıyor. Selamlar...

Yalnıztürk 
 13.04.2008 18:16
 

Ahmet Bey olay çok kötü bir olay.Bir insanın bu şekilde öldürülmesi kabıl edilemez.Fakat bunu tüm Türk halkına maletmek yanlış bence.Avrupalı diye adlandırdığınız kişilerin Avrupasında kimler nasıl ölüyor araştırıyor yada okuyormusunuz.İlk aklıma gelen Almanya'da ölen vatandaşlarımız.Birde sanırım İngilterede kafa atarak üniversitenin en başarılı Türk gençlerinden birini öldürdüler yakın zamanda.Bunun gibi son bir iki ay içerisinde birçok haber verebilirim sizlere.Bunlar her ülkede oluyor.Barbarlığı kabul etmiyorum.Bize barbar diyenler kendi ülke haberlerini geride tutanlardır.Dünya turunu çıkmış bir kişi Türkiye'nin otostop için uygun bir ülke olmadığını araştırmalıydı bence.Bu ülkede benim bile otostop yapacak cesaretim yokken bir bayanın otostop yapması bu olayın olacağının habercisi değilmidir.Artık avrupalıların yerleştirmeye çalıştıkları barbar kelimesini lütfen kullanmayalım.Saygılarımla...

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 
 12.04.2008 18:44
Cevap :
Çok iyi anlıyorum sizi. Ama ne var ki gerçekleri saklamamalıyız bence. Bu bir eğitim meselesidir ve bizim ayıbımızdır. Siz öyle bir cümle kullandınız sanki Barbar Türkler derken hoşnut olacağımı mı düşündünüz. Bilakis ben de bundan rahatsızlık duyuyorum. Hem de sizden fazla. Genel de Türk erkekleri araştırmalarıma rağmen belden aşağı tarafını çalıştırıyor kafasını. Böyyle olunca istenmeyen olayları yaşattırıyor karşıdaki tarafa. Öylese inkar edin. Sizler olmayabilirsiniz ama toplumumuz böyle. Otostopla yola çıkan bayanları ve kızları affetmez bizim toplum. İstanbul'a artist veya fim yıldızı olacağım diye taşradan kaçıp gelen kızları da kandırıp elde eden bir toplumuz. Yapmadık mı da sen erkek değilmişsin diye yargılarız. Halbuki onlara yol gösterip geldikleri yerlere gönderebilen bir toplum olabilsek. Barbar Türkler bir yer de onun için. Belki bizleri ülkerin de istemeyen bir grup Alman bir kaç vatandaşımızı öldürmüş olamazlar mı? Sayglarımla.  13.04.2008 10:43
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 540
Toplam yorum
: 1220
Toplam mesaj
: 179
Ort. okunma sayısı
: 3148
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster