Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu olay karşısında kendimden utandım. Ya siz?

Bu olay karşısında kendimden utandım. Ya siz?
 

İyalyan Sanatçısı Pippa Bacca


Biz Türkler olarak insanız demeye bin şahit ister.

Yanımızdan bir bayan geçse söyle bir bakmaya o kadar meraklıyız ki, arkasından laf atarız hiç utanmadan.

Hele çevremiz de hiç kimsecikler yok ise insan olmaktan çıkar vahşi bir hayvana bürünür canavarlaşırız.

İçimizden kim bilir neler geçer,

“Yavruya bak yavruya, anam benim içim geçti vallahi seni görünce yerim ben seni kuzum, ohhh!”

Fırsattır bu fırsat der, hemen üstüne atlarız vahşice.

Biz Türkler bir türlü adam olamadık…

İnsan olamadık vesselam.

Bir kadına tecavüz edilemeyeceğini bir türlü öğrenemedik kısaca.

Hele gördüğümüz kadın bizden biri değilse, bir yabancıysa eğer!

Haberi okuyunca utandım kendimce, ne diyeceğimi bilemedim.

Sizde okuyunca benim duyduğum duyguları sizler de duyacaksınız.

http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=yasam&ArticleID=516116&Date=12.04.2008&ver=30

Efendim 33 yaşında bir İtalyan sanatçısı olan Pippa Bacca bundan bir ay kadar önce 8 Mart’ta İtalya’nın Milano kentinden yola çıkarak otostopla “Gelinler Yolda” ismini verdiği kardeşlik projesi kapsamında yola koyulmuş ve 5 Nisan tarihinde de Beyrut’ta ulaşıp orada “Annelik ve Kardeşlik” temalı projesiyle ilgili temaslar da bulunmak istemiş.

Bugün 12 Nisan günü. Yani 5 Nisan’dan bu yana 7 gün geçmiş. Acaba Bacca oraya ulaşıp projesi ile ilgili temaslarda bulunmuş mudur?

İtalyan sanatçı İtalya’dan çıkıp sırsıyla geçtiği Hırvatistan, Bosna Hersek, Macaristan Bulgaristan’dan sonra Türkiye’ye giriş yapmış ve İstanbul’a kadar da sorunsuz bir şekil de gelmiştir. Ve olanlar İstanbul çıkısında Gebze yolu üstün de artık benim de kendince utandığım ve telaffuz edemeyeceğim olaya maruz kalıp ortadan kaybolmuştur. Nihayetinde de çıplak halde gömülü vaziyette bulunmuştur.

Artık ellerim dondu bir şey yazamıyorum. Beynimin kazındığını hissettim bir anda. Kelimeleri sıralayamıyorum ne yazık ki.

Vahşi Türkler!

Barbar Türkler!

Artık tüm Avrupa bizi böyle tanıyor. Değiştiremezsin. Bir kişi yapıyor ve işi bitiriyor ve tüm toplum bundan nasibini alıyor.

Avrupa’dan güvenli bir şekilde otostopla geçen o güzelim insanlar Türklerin insanlık dışı saldırısına maruz kalabiliyor.

Acaba bizi Avrupa Birliğine nasıl kabul edecekler.

Bizler nasıl Avrupalı olacağız.

Zor dostum zor.

Yani bizler bundan sonra da "İnsan" olamayız.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..