Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '09

 
Kategori
Magazin
 

Bu önemli magazin haberlerini kaçırmayın!

Bu önemli magazin haberlerini kaçırmayın!
 

www.magazinmedya.com/.../2008/08/magazin-d.jpg


Magazin haberlerini pek izlemem ama bugünkü Milliyet gazetesinin Cafe ekinde sağ üst köşede Bodrum magazin muhabirinin yazdığı 4 tane önemli magazin haberi vardı. Müsaadenizle dikkatini çekmeyenler için bu haberleri aşağıda hatırlatıp yorumlayacağım.

1. Ayakta havluyla gezdi.

Bu önemli haber kısa süre önce Batu Aksoy ile hayatını birleştiren Neslişah Alkoçlar Aksoy’un bikinisiyle ayakta görüntü vermemek için uzun bir süre yerinden kalkmadığını ve ayağa kalktığında ise bikinisinin üzerini örterek otelde dolaştığını anlatıyor.

2. Kameradan kaçmadı.

Bu haberde de Berna Laçin’in fazla kilolarından kurtulmanın rahatlığıyla fotoğraflarının çekilmesine aldırış etmediğini anlatıyor.

3. Gün boyu güneşlendi.

Ceyla Aysal, annesi Ahu Aysal ile gün boyu güneşlenmiş.

Şimdi ise en önemli haberi veriyorum.

Nil Bentürk serinlemek için denize girdi.

Nil Bentürk kim? Hiç tanımıyorum. Artist mi? Sanmıyorum. Şarkıcı mı? Hiç adını duymadım. Ama büyük bir gazetenin ekindeki magazin sayfasında boy fotoğrafı duruyor. Bu arada merak ettim. İnternet google görsel bölümüne girince 639 tane fotoğrafı olduğunu gördüm. Meğer kendisi sosyetik bir güzelmiş. Allahım ben ne kadar cahil kalmışım!

Eğer boş bir kadro varsa böyle magazin muhabirliğini ben de yapmak istedim. Üstelik para falan da istemem. Sadece oradaki masraflarımı karşılasınlar yeter.

Bir zamanlar Milliyet’in Cafe ekinde Salı günleri bizim blog yazarlarının blogları yayınlanırdı. Sonra bu uygulamadan vazgeçildi. Şimdi şu yukarıdaki magazin haberleri yerine 2 adet blog yazısı, (hatta bu yazılar magazin yazıları da olabilir.) yayınlansa daha iyi olmaz mı?

Bir de magazin bölümünün yetkililerinin bu haber ve fotoğrafları ana sayfaya neden koyduklarını da anlamış değilim. Hiçbir özelliği olmayan bu kişiler sadece paralı ve sosyetik oldukları için mi haber oluyorlar?

İki şeyi merak ediyorum.

Birincisi bu haberler okuyucuya ne veriyor?

İkincisi de magazinciler haber kıtlığı mı çekiyorlar acaba?

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..