Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Bu özel günde en özel kişiye ne alacağız. Sevgilier Günü

Bu özel günde en özel kişiye ne alacağız. Sevgilier Günü
 

Evet bir sene daha geçti ve biz sevgilileri aldı yine kara düşünceler. Bu sene ne alacağız sevdiğimize? Her sene, her aldığımız hediye biraz daha özel olsun istiyoruz. Ya da ben iflah olmayacak bir romantik olduğumdan hep böyle düşünüyorum. Aldığım her hediye O`na ve bana özel olmalı, beni, bizi hatırlatmalı. Hal böyle olunca aydönümü, yıldönümü, yeniyıl, doğumgünleri vs... hepsinden bir ay öncesinde başlıyorum düşünmeye. Aydönümleri zor oluyor elbet zira birini hallediyorum, sonra yine O`nu şaşırtacak mutlu edecek başka şeyler bulmak için kafa yormaya başlıyorum.

Hediye özel olmalı, kullanabileceği birşey olmalı, sevdiği birşey olmalı, önem verdiği birşey olmalı, gördüğünde eline aldığında hediyeyi yüzünde gül üstüne güller açmalı.

Geçen seneki sevgililer gününde henüz yeni yeni beraberdik ve bugünleri görüp görmeyeceğimiz belli değildi ne çok özel olmalıydı ne de özensiz birşey. Çok aranıp bakındıktan sonra kol düğmesi almaya karar verdim ve bu O`nu çok mutlu etmişti. O mutlu olunca ben çok daha fazla mutlu oldum orası ayrı tabii.

Hediye kullanılabilir olmalı, özel olmalı dedim. Mesela birlikteliğinizi hiç unutmaması için Ariş`in özel tasarımı olan parmak izi takılardan birni alabilirsiniz. parmak izinizi boynunda, parmağında, kol düğmesi olarak ya da kulağında taşımasını istemez misiniz. Hem çok şık hem de çok özel bir hediye olacağını garanti ediyorum. Ben doğumgününde ikimizin parmak izlerini karıştırıp Ariş`te bir kolye yaptırdığım için bu seçenek benim için geçerli değil maalesef. Ama sizlere fikir olabilir. Hem her zaman vücuduna değen bir takıda parmak iziniz olacak düşünsenize her an O`nunla olabileceksiniz yani. Belki bir eşinden de kendinize yaptırırsınız.

Yine Arişte erkekler için çok şık ve fiyatları çok uygun pırlanta küpeler var. Eğer sevdiğiniz erkek küpe takıyorsa bu da bir alternatif. Ya erkeğinizin küpe takmasını istiyorsunuz fakat o bir türlü cesaret edip kulağını deldiremiyorsa bu hediyeyle O`nun korkusunu yenmesini de sağlayabilirsiniz.

Kalan zamanı birarada geçirmek dileğiyle şık bir saat alabilirsiniz. Böylece her saate baktığında sizin gözlerinizi görecektir.

Ya da ikinizin bir fotoğrafının altına özel bir mesajla beraber bir afiş yaptırıp balkondan, camdan asabilirsiniz. Görünce çok şaşıracak ve çok mutlu olacak bana güvenin. Yine fotoğraflarınızdan oluşan bir takvim yaptırabilir ve beraber geçirdiğiniz özel günlerin tarihlerini kalp içine alarak onu her geçen gün, aldığınız her nefeste daha fazla sevdiğinizi anlatabilirsiniz.

Apartman girişinden evinizin kapısına kadar kırmızı gül yapraklarından O`nu size getirecek bir yol yapabilirsiniz mesela. Evet apartman komşularınız çıldırdığınızı düşünebilirler ama kime ne ki, umurunuzda mı dünya. Unutmayın dünya ikiniz için dönüyor özellikle 14 Şubat`ta.

Gülden merdivenlerden eve ulaştığında kapı açıldığında yerde isimlerinizin baş harflerini oluşturduğunuz mumlar ve çiçekler olabilir.

Aşkınızı çok cüzi miktarlara şehrin genelde trafik ışıklarının olduğu kavşaklara konan elektronik panolardan da haykırabilirsiniz. Burada günlük reklam fiyatı 9.90 tl.

O`na unutamayacağı bir 14 şubat yaşatın ve beraber yaşayın.

Yukarıdakilerin hepsi denenmiştir haydi biraz cesaret.

Ve son bir not: Unutmayın ki ne alırsanız alın en güzel hediye her sabah O`na güler gözlerle bakmak...

 
Toplam blog
: 12
: 538
Kayıt tarihi
: 03.02.09
 
 

1974 İzmir doğumluyum, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi mezunuyum. Çalışmıyorum. Bekarım çok s..