Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Bu pazar Babam için...

Bu pazar Babam için...
 

Sadece hatırlamanız için “ hatırlatmak” istedim .

Bu pazar babalar günü.

Şimdi bazılarınızın, bu tür özel günlere pek sempatiyle bakmadığınızı, hatta anlamsız bulanlarınızın bile olduğunu düşünüyorum…Ama hepsini bir yana bırakın…

Pazar gününü, çocukları tarafından bir kez daha kucaklanacak bir “ baba olmanın” ve / veya “ kucaklayacak bir babaya “ sahip evlat olmanın tadını çıkarmaya çalışarak anlamlandırın.

Ve…Bişey yapın babanız için.

O'na en çok istediği ve hakettiği şeyi ifade edin ...Sevginizi.

Eğer babanız çok uzaklardaysa…

Aranıza sizin gidemeyeceğiniz, O'nun da dönemeyeceği yollar girdiyse...ve çok özlediyseniz babanızı...

Dışarı çıkın, başınızı hafifçe yukarı kaldırın, gökyüzüne bakın ve içinizden geldiğince “ seni seviyorum baba “ deyin.

Sesiniz ulaşacaktır mutlaka.

Ben öyle yapacağım.

Sizde deneyin.

İçinizin ısındığını hissedeceksiniz.

Bütün babalara sevgi ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 64
: 627
Kayıt tarihi
: 09.03.07
 
 

Kamu ve özel sektörde geçen yıllar... Halkla ilişkiler, kalite yönetim sistemleri, kültür sanat orag..