Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
507
 

Bu ruh bu bedene ağır

Bu ruh bu bedene ağır
 

İnternet


''Sensiz yapamam'' yalan.
''Kimse seni benden daha çok sevemez''

Ne gereği var bu cümlenin?

Zaman geçer o fark eder.

Ya da etmez değil mi?
Herkes yalnız.

Bir tek ben değilim ki !

Ben farkındayım o kadar.  

Benim yalnızlığım iki kişilik.

Üzerinde bir de koskocaman özlem var.

Yani “o” alsa yalnızlığını benden.

Ben sadece kendi yanızlığımda kalsam…

O zaman daha katlanılır olur mu?

Yine de kapımı çalanlara gülümseyebiliyorum.

Sorulara cevaplar veriyorum.

Anlatılanı dinliyorum, bazen anlamasam da.
İlla ağlamaz ki herkes yalnızım diye.

Dillendirmeye gerek yok ki duruşu…

Ya da suçlamaya gerek yok sağı solu

Sessizce çekmek gerek,

Benim problemim ruhla beden dengesinde.

Bu bedene, bu ruh ağır işte

Ha şimdi bu nerden mi çıktı?
Ben de aradım günah keçisi

Belki de bulmak istemedim

Geçmişten kurtulup yaşayabilseydik keşke

Daha iyi olabilirdi her şey

Evet…

Daha iyi olabilirdi her şey

http://www.youtube.com/watch?v=9Dg8JGS7Krw

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Cümlelerinizi okuyabilmek,şarkılarınızı duyabilmek çok iyi geliyor bana.Tamam yalnız bu dünyada ama;seviyoruz iki kişilik,yaşıyoruz iki kişilik,yazıyoruz...(Ölüyoruz sadece tek kişilik ama onu söylemicem işte:))Boş verin yalnızlığıda seviyoruz biz...Sevgiyle...

Berna AYTAC 
 07.06.2012 11:07
Cevap :
Büyümüş de baştan başlamışsın sen küçük kız. Reenkarnasyon olabilir sende::)) Sağol çok tşk.ler  07.06.2012 14:59
 

Yalnızlıkla bile bazen barışık olmak gerek...Aslında kimi zaman şikayet etsek de aslında en iyi arkadaşımız, sırdaşımız. Selam ile...

Ay Şen 
 06.06.2012 20:48
Cevap :
Tşk.ler Ayşen hn. Hele benimle o öyle iyi tanırız ki birbirimizi.   06.06.2012 22:21
 

Muhteşemdi .Dinliyorum yine.Teşekkürler.

Şennur Köseli 
 06.06.2012 19:02
Cevap :
Şennur söyledim ben de çok beğendim biliyor musun. Tşk.ler. Sen dinliyorsun beni Sağol, iyi l, mutlu ol, umutlu olmak bir tek sana yakışıyor::))  06.06.2012 22:10
 

Herkes dönüp dolaşıp kendine kalmıyor mu zaten? Bence öyle. Bu ruhun bedene ağır geldiğini vurgulayan cümle ise tek kelime ile muhteşemdi... yüreğinize sağlık, bugün bu şiiri kendime ilan ediyorum yine izninizle:)

Merve Ballı Acar 
 06.06.2012 14:13
Cevap :
Birini suçlamam gerekiyordu, ancak bunu bulabildim:) Bazı bünyelerde bedenle ruh dengede değil. Ondan psikolojik sorunlar, ondan deliler var. Kaldıramıyor bünye. Ruhum tokmak bedenim davul gibi bir şey:) Çok tşk.ler.   06.06.2012 18:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 268
Toplam yorum
: 1541
Toplam mesaj
: 12
Ort. okunma sayısı
: 576
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster