Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Bu sabah

Bu sabah
 

Tanla sabah arası/ Gün düşünür, uyanır sabah/ Üşür


Mevsim kış, üşüyor hava, soğuk

yine de yumuşak bir hava var

karlar eridi gece boyu,

tıkırtısını dinledim damlaların.

kumrular gelmeye başladı yine

penceremin kenarında konaklamaya.

hani sesleri çok çirkin derler ya

tırmalamıyor aslında kulakları,

hatta keyif bile veriyor dinledikçe insana.

canım biraz sıkkın bugün

yapacak işlerim var

içimden gelmiyor kımıldamak yerimden

tembellik desem tembellik değil

evde takvim yok, hangi gündeyiz, ayın kaçı bugün, unuttum.

böyle zamanlarda teknolojiye kızıyorum

gözüne sokuyor insanın ayı, günü, seneyi

eskiden parmak hesabı yapardık daha iyiydi

bir olayla ilişkilendirirdik anlatımları

konuşmak için bir sebep olurdu

sebepler de gitti ellerimizden

azaldıkça azaldıkta üstelik

büyük anneler, büyük babalar,

anne, baba, kardeş, komşu, arkadaş

yalnızlık esiyor rüzgar, bazen çok üşüyorum biliyor musun?

kuşlara yem vermeliyim

çiçeklerim beni bekliyor…

 

Sevim Karaman/2013

  

 
Toplam blog
: 171
: 147
Kayıt tarihi
: 23.07.12
 
 

Emekli eğitimciyim. Yirmi iki yıl ilköğretim okulu öğretmenliği, on altı yıl müdür yardımcılığı v..