Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Bu sana son mektup

Bu sana son mektup
 

Ne kadar kolay değil mi iftira atarak çekip gitmek, hiçe saymak herşeyi. Hiçbir değeri yokmuş gibi sorgusuz sualsiz sadece kendi bildiğinin doğru olduğunu sanarak ipini çekmem karşındakinin. Değeri yokmuş demek çok değelisin dediğin halde. Herşey koca bir yalanmış. Koca bir HİÇ. Ne kadar kötü biliyormusun yapmadığın birşey için suçlanmak ve açıklama yapmana izin verilmeden infaz edilmek. Sessiz kalmak, içten içe yaşamak bazı şeyleri yanlışmış, bunu anladım. Boşyere yapılmayan birşeyi açıklamak saçma geldiği için susuyorsun, kendine saklıyorsun, dile getirmiyorsun. Ama o sustukların senin sonunu getiriyor, bilmiyorsun. Hesabını veremeyeceğin hiçbir şey yokken, sorulacak her soruya cevab verebilecekken sorgusuz sualsiz infaz edilmişsin. Ne mutlu sana. Sen mutlusun benim acı çekişimi görerek. Haydi at zafer çığlıklarını ve izle. Gel de inandır şimdi beni sevdaya. Ne sevdası, herşey koca bir yalan. gel de anlat suçsuzluğunu. Kime ?? Bir yalan sevdaya mı?? Haykırsam da duymaz ki kulakları sağır gözleri kör olmuş birine anlatamazsın ki. İşte yine anlamıyorlar seni yüreğim. Yalan diyorlar, oyun diyorlar. Gel hadi cesaretin varsa yüzleşmeye. Ama o cesaret de bir yalan sende. Ona da inanmıyorum. Sana da inanmıyorum. Sevgine de inanmıyorum. Sevda bu mu ha?? Söylesene bu mu? sorgusuz sualsiz suçlamak mı sevda?? Vicdanın rahat mı, rahata kavuştun mu şimdi?? Ne çok değer vermişsin bana ki tek bir açıklama bile yapamadan infaz etmişsin. BRAVO sana. Ve BOŞVER. Kime neyi anlatıyorum ki. yalan bir sevdaya gerçek sevdamı mı?? Hayat ne acımasız. Seçimmim bu muydu? Onu düşündün mü peki? Ne istedin benden , ne istedin?? hoşuna mı gidiyor şimdi arkamdan gülmek, acı çektiğimi görerek mutlu olmak hoşuna mı gidiyor?? Tebrikler, yargısız infazın için. Ne istiyorum biliyor musun, iftiraya uğramanı ve sorgusuz sualsiz infaz edilmeni. Evet, bunu. İçim acıya acıya istiyorum. Çünkü seni hala daha seviyorum. Kahretsin ki seviyorum. Değmeyecek bir insanı sevdiğim için kendime kızıyorum. 

Şimdi seni vicdanın ile başbaşa bırakıyorum. Gece yattığında huzurla uyuyormusun? Sana huzur dolu bol uyukulu geceler dilerim. Sana söylenenler dışına da çıkma, sana tavsiyem. Ve sorgusuz infaz yapmaya devam et. Benim anlım açık, başım yukarda seni siliyorum hayatımdan. Hayat bu, gün olur devran döner. bana yapanların yanına kalmaz. Ve son gülen iyi güler. şunu da unutma, benim günahımı ödeyecek her biri. Ve o zaman bana yaptığından pişmanlıkla ağlayacaksın ömrünün her günü.

Hoşçakal çöreğim

 
Toplam blog
: 61
: 486
Kayıt tarihi
: 16.02.10
 
 

Yazmak, ekmek gibi su gibi.... Ruhumun nefes alması gibi.... Hayatı tanıyabildiğim, kavrayabildiğ..