Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Bu sana son sözlerim

Uykulu gözlerle
Gecenin sabaha dönüşmesini beklerken
Elime aldığım kalemimle
Sana son satırlarımı yazıyorum
Bulduğum sararmış bir kağıt parçasına
Gidiyorum
Hiçbir zaman içinde olmadığım
Ama olmak için çabaladığım hayatından
Gidiyorum
Biliyor musun?
Keşke sen de benim seni sevdiğim kadar
Sen de beni sevebilseydin
Belki unutulmaz bir aşk yaşardık seninle
Bu boş yalan şehirde
Gerçek duygular beslerdik
Tüm sahte yaşantıların inadına
Soluk yüzün belki gülümserdi beraberken
Ayrılık çanları bizim için çalmazdı bu sefer
Ama olmadı
Vakit doldu ve ben gidiyorum artık
Son sözlerimi bu mısralara karalayıp
Gidiyorum..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..