Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Bu Şarkılar Güldürür

Bu Şarkılar Güldürür
 

Mizah yazmayalı hayli zaman olmuş.

Yine şarkılar, ancak bu kez farklı.
İlk mısralar şarkıdan, ikincisi benden.

Bu akşam bütün meyhanelerini dolaştım İstanbul'un,
Ah bir bulsaydım seni, dağılacaktı ağzın burnun.

Girdim yarin bahçesine
Dobermanlar takıldı peşime

Ye iç gül eğlen dostlar,
Hesabı ödemeden gitmeyin dostlar.

Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim?
Gözlerin, dudakların olsun diye sevdim.

Şarap mahzende yıllanır,
Acep bir şişe şarap kaç paradır?

Sorma bana nafile, neler düşündüğümü
Söyleyemem, utanırım, anlarsın neden güldüğümü.

Beni kör kuyularda merdivensiz bırakma
Bari eve bir haber sal Ali abi, unutma.

Ne olur akşamları gelsen otursan yanıbaşıma,
Öğretsen şu bilgisayarı kullanmasını, kör olasıca

Semaya yükselelim,
Paraşütsüz inelim

Sana kalbim çok kırık
Hani annemlere gidecektik, kıytırık

Senle olursam sevgilim, ömür boyu
İki yakam bir araya gelmez inan hayat boyu.

Sevgilim güvenme güzelliğine,
İki tane sallarsam yazık olur gençliğine,

Gidersen arkandan inan gelemem
Çok yorgunum, nasıl dönerim geriye bilemem.

Aylardır kararsız karanlıktayım,
Ödeyemedim elektrik borcumu çok dardayım.

Yeter artık bekletme geleceksen geliver,
Durakta reklam oldum millete ellerimde çiçekler.

Geleceğim deme, gelmeyeceksen,
Gideyim bari maça gecikmeden,

Ummadığım anda bırakıp gittin
Bari birini bulana kadar bekleseydin

Seviyorum diyorsun, sevmek bu mu güzelim,
Kafamda parçaladığın kaçıncı şemsiye bu güzelim

Sevmek acı bir arzu derler, sevilmiyor sevenler
Ta baştan beri söylüyorum ama nerede dinleyenler

Seni benden alamazlar,
Kendi ellerimle teslim ederim, başım belaya girmesin.

Bu ateşi sen yaktın içime gel de sen söndür,
Yoksa bütün ev yanacak, haberin olsun

Nereden sevdim o zalim kadını,
Öyle dersin de görünce yelkenler...

Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun
Bu kadar borç harçtan sonra biraz zor.

Ne zaman bir güle baksam,
Artık sen değil cumhur geliyor aklıma

Bu şeb reca-yı dil ol dilrubaya söyledi,
O da babasına, ayıkla pirincin taşını

Deniz ve Mehtap sordular seni,neredesin?
Ne kısmetli adamsın, beni arayan yok.


gülen bebeği izlemeyen varsa aşağıdaki linke tıklayıp izleyebilir.

https://www.youtube.com/watch?v=Y-oDSrHiSbI



 

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..