Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Antalya
 

Bu şehirde oturan kızlara sempati duymak...

Ben 1990'dan beri Antalya'da yaşıyorum. İlkokula burada başladım ve üniversiteye kadar burada okudum, daha sonra aşık olduğum şehirle tanıştım ama konu aşık olduğum şehir değil, duyanın aşık olduğu şehir Antalya...

Şimdi birileriyle tanışıyorum diyelim ( evet tanışıyorum ) bana nereli olduğum soruluyor, bir an duraksayıp Antalya'da bulunduğumu söylüyorum, tabi bu doğduğum ya da baba şehrim değil ama ne bileyim burayı kanıksamışım sanırım. Bunu duyan karşı cins ilk etapta çok etkileniyor, sanki ağzının suyunun aktığını hissediyorum, ağızlarını göremesem de ( bazılarını görebiliyorum da malesef ) İşte bu adamların Antalya'da yaşayan kızlara dair garip fantazileri var sanırım, artık böyle yorumluyorum.

Üniversite birinci sınıftaydım, şimdi hiç anmak istemediğim bir hoca, yüksek sesle düşündüğüm bir şeyi duydu. ( Haliyle duydu...Yoo ama duymaya da bilirdi. Ama genelde duymak için can atar, yoksa derslerde malzemesi eksik kalır, duysun ki kızların özel sohbetlerini ona göre vıdı vıdı anlatıp dursun hatta mezun edene kadar hep aynı mevzuyla canına tak ettirsin) İşte Bu adam ne dediğimi duyunca bana dönüp şu soruyu sordu: Nerelisin sen?

_Antalya'da yaşıyorum hocam. ( Allah da belanı versin bu arada ) ( Bunu sessiz düşündüm ) ( Yoo korkmadım ) ( Evet birazcık korktum )

Hımmm dedi, belli dedi............. ( Noktalar sonsuza kadar gitse yeridir, çünkü sonsuz kadar uzun bir zaman dilimi geçmiştir, söz ağır mıdır ne? )

Bu anımı anımsadım işte, Antalya, Antalya, Rusu bol, denizi, güneşi , kumsalı ile Antalya....

Bu aralar tanıştığım iki kişi de bayan çantası satan ticaretle uğraşan kişiler, ne tesadüf ki bu bana hep oluyor, bir ara da bunların bilgisayarcı versiyonlarından düşmüştü elime iki tane, hem de eş zamanlı olarak. Her neyse yaşadığım yeri sordular söyledim. Tepki şu:

_Davet edersen geliriz...

Yahu ben mi bu kadar cazibim, yoksa Antalya mı, yoksa Antalya'da bir hatun olmam mı bu kadar cazip? Kararsızım ama gerçek şu ki Antalya'da genç ve güzel bir hatun olmak sempatik bir durum.

( Haa bu arada aklıma bir çok deterministik cevap geliyor lakin onlara da bir başka yazımda değineyim. Onun başlığı da şey olsun: Bu Şehirde Yaşayan Kızları Kolay Lokma Görmek Ama Her Kuşun Eti Yenilememek...)

 
Toplam blog
: 30
: 1362
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Antalya'da yaşıyorum, bir dönem İzmir'de de bulundum, iyi ki bulundum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunu..