Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Bu şehirde şiir yazılmaz

Bu şehirde şiir yazılmaz
 

Bende şiir yazmak için 3 şey eksik bunu anladım,  

1 - Alkol,  

2 - İstanbul 

3- Beni peşinden koşturacak bir kadın 

Ben şiir yazsam içinde vapur mu geçer? 

Kara tren 

Ayrılık 

Bir de sen 

Olsa olsa 

Ben şiir yazsam 

İçinde yedi tepe mi olur? 

Kale tepe 

Yalnızlık 

Bir de sen 

Olsa olsa 

ben şiir yazsam 

İçinde sen olsan 

Ne yeditepe 

Ne vapur 

Ne ayrılık 

Ne yalnızlık 

Olmazdı zaten 

Ben şiir yazsam 

Sen olsan da

Ben şiir yazmasam 

Ya da 

Bu şehir olmasa 

Ben şiir yazmasam 

Sen olmasan 

http://fasihdaire.blogspot.com/2010/09/bu-sehirde-siir-yazlmaz.html 

 
Toplam blog
: 46
: 870
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...