Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu sen değilsin artık

Bu sen değilsin artık
 

insan unutamıyor. . .


Berbat bir telaştayım
Kaybetmek korkusu
Hiç bu kadar ağır basmamıştı içime
Derin bir şüphe mevcut bedenimde

Neden bu ani ters orantı?
Sebepler çıkartmaya çalışıyorum içinden
Sadece gözlerin aynı eskisi gibi
Gerisi çok farklı artık

Biraz burukluk biraz da mutluluk
Eskiden el ele bile tutuşurduk
Şimdi neden bu tutukluk
Anlayabilmeye çalışıyorum şimdiden

Sana şiirler yazarken bile
Böyle zorlamamıştım hislerimi
Belki daha alışamamıştır yokluğa derken
Ansızın kalkıp gittin kalbimin tahtından

Ben öylece sevip kalmışım orada. . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..