Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Bu Sevdamın hatırına

Bu Sevdamın hatırına
 

Bu Sevdamın Hatırına


B ir tutam yaseminden kokunu alıyorken
U mutta tacirmişsin! Bilmeden soluyorken.

S en sebebi ah evim! Başlamaz güne ahım
E li mahkum bıraktın heybemde ki günahım.

V aaz vermişti sinen! Nerede diğer yarın
D umura mı uğradın ne dünden ne de yarın?

A hte vefa feleğim o bile acıyorken
M eylim varken ölüme Azrail kaçıyorken!

I şısın diye gönlüm makberi mi kazmazlar
N iyazım olma diye çeşmi siyah yazmazlar!

H atırına diyerek yazılan satırları
A cı kahvem yerine bozulan hatırları.

T utmam artık aklımda! Yasemini soldurdun
I slak kalsın şiirler kadehleri doldurdun.

R ivayet olur mu ki! Ben de ben olduğuna
I rak düştük atiye umut yok bulduğuna!

N ara düşen bülbülden! Geçtim bende ezeli
A sude dilim ağ/yar biçtim tende gezeli.  

 

Not: Akrostiş 7 + 7 Hece Şiiirim..

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..