Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

20 Ağustos '08

 
Kategori
Dünya
 

Bu sıcaklarda nereye gidilir?

Bu sıcaklarda nereye gidilir?
 

Belediye Su Parki


Kocasi ile Istanbul'dan kacip gelmisler. Bizim gibi, Amerika'da kacak yasiyorlar... Kocasi bir benzincide is bulmus. Amerika'da bir kizlari dunyaya gelmis... Baba; yazin sicaginda kavrulmasinlar diye, sehir belediyesine ait su-parki icin anne ve kizina 3 aylik -pas- almis... Anneye 47 dolar, kizina da 42 dolar odemis. Anne-kiz hergun su parkindalar..

***

Habire bizi cagirirlar, bir turlu gidemeyiz.

Neyse, gectigimiz haftasonu gittik.

Bana, giriste indirim yapmazlar mi?

Ihtiyarlardan gunluk 4 dolar aliyorlarmis!...

***

Su parkini cok begendim.

Kaydiraklar. Fiskiyeler. Irili ufakli havuzlar. Piknik yerleri. Cocuk parklari...

Gencecik gorevli cocuklar... Tertemiz tuvaletler... Piril piril su...

Park belediyeye ait.

***

Merak ettim arastirdim.

Neredeyse her 100 Bin nufuslu belediyenin boyle bir havuzu -daha dogrusu, su parki- var!...

Benden daha iyi bilirsiniz:

Bu gavurlar, belediye tesisi bile olsa, karli degilse -zarar ediyorsa- bir yeri acip isletmezler!...

Demek ki; kucukler 4, buyukler 8 dolar giris ucreti; bunlarin butun yapim, isletme, onarim masraflarini karsiladigi gibi, -az da olsa- kar da getiriyor!...

***

Istanbul'u arastirdim.

Istanbul'da ki su parklariniz daha da suslu!...

Daha da buyuk belki!...

Ama cok pahali!...

Birinci dereceden memur emeklisi benim; hanim ve kizimi alip bir su parkina gitmem neredeyse 100 YTL!...

Emekli maasinin on kusurda biri gitti bile!...

***

Bana; 'biz fakiriz, bizim belediye nasil boylesine su parklari acsin...' diyor musunuz?

Korkmadan size cevap verebilirim:

Birinci onceligimiz insanlarimiza hizmet vermek olursa, bu fiyatlarla bile kar ederiz...

Vallahi ve de billahi!...



***

LINK: St. Louis Park Belediyesine ait su parki

http://www.stlouispark.org/aquatic_park.htm

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..