Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Bu şiir sana olsun

Bu şiir sana olsun
 

Ben şiir yazmadım sevgilim sana
Bütün şiirleri sevdana yazdım.
Bülbüller kıskandı aşkın sesini
Hazandan kırılmış, o dala yazdım.

Uzak diyarlarda var mıdır bahar ?
İçimdeki aşkı kavurur bu har
Dışarda baharmış, içte sonbahar
Yaprağımı döken, hazana yazdım.

Doluya koymuşum aşk badesini
Çabuk taşırmışım sevda tasını
Duymak ister iken her gün sesini
Ellere şakıyan, o dile yazdım.

Özlem çoğalırmış gece olunca
Acılar başlarmış inceden ince
Hele bir de rüyalara girince
Başına gelecek, o hale yazdım.

Sana ayırmıştım bendeki beni
Bayram sayar idim geldiğin günü
Seninle tükensin ömrümün sonu
Sensiz geçirdiğim, o güne yazdım.


Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....