Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu son yan yana duruşumuz, gidiyorum yüreğinden...

Bu son yan yana duruşumuz, gidiyorum yüreğinden...
 

Bana bu üç dizilik yazının ilahamını veren bir köşe yazısı olmuştu. Gece bir aracın alarm sesi ile uyanarak kendime çay demledim ve konsolun üzerinde duran gazetelere göz atmaya başladım.

Sevgili İclal Aydın' ın Vatan gazetesindeki;
YALNIZLIK SEVİLESİ OLABİLİYORMUŞ MEĞER!
başlıklı yazısını kadın gözü ile defalarca okudum.
Her ne kadar ben güçlüyüm diyerek acılarını izole etmeye çalışıyorsa da ben hissettim kanayan yarasının tazeliğindeki acıyı.

O makâlenin arkasından saatlerce uyuyamadım.

Bütün ayrılıkları tek tek sorgulamak istedim gücüm yettiğince.

Kaldığımız yerden devam edelim mi?

Neden boşanılırdan önce boşanmanın tam o anında mahkeme kapısından çıkıldığında,
neler söylenir duyurulmadan keskin bakışlarla, bunları irdeleyelim istedim.

1-Hah işte, istediğin oldu mu? MUTLU MUSUN ŞİMDİ, gör işte eserini.

2-Yarın yapayanlız bir sabah başlayacak, nasıl alışacağım tanrım?

3-Akşam kapıyı açacak bir erkek olmayacak mı eyvah ben şimdi onsuz ne yapacağım?

4-Akşam, sofra hazırlayarak bir kadın karşılamayacak mı beni?

5-Çıkıyorum işte elveda; o taş kalbinden, beni taşıyamadığın o yerden çıkıyorum!

6-Nasıl bu hallere gelebildik nasıl?

Böyle mi başlamıştık oysa?

7-Peki çocuklar kimde kalacak, onları kaybediyor muyum yoksa?

8-CİCİ ANNE & CİCİ BABA, ÖF DÜŞÜNCESİ BİLE KORKUNÇ YA!

9-Bu bir kör kuyu gibi ya ışık nerede, güneş neden karanlık bu sabah!

10-Devre mülk hisselerini ona kaptırmamalıydım, kahretsin ya, ne salaklık ettim.

11-Acaba daha mı çok nafaka talep etseydim hazır hakim de kadınmış, anlardı halden!

12-Ya maaşıma şerh koydurursa?

13-Kaç para koparsam kârdır bu aşamada, yüklen kızım yüklen.

14-ACELE Mİ ETTİK ACABA?

15-Eyvah çocukların hasretine nasıl dayanacağım şimdi ben?

16-Sabah sağa sola attığım çoraplarımı, kaybettiğim terliklerimin teklerini kim bulacak şimdi?

17-Eve döndüğümde ışık yanmayacak mı şimdi?

18-İMDAT sireni gibi çektik, durdurduk evlilik
trenini şimdi durduk yerde ben yola devam edeceğim demek ayıp!

İNMEK LAZIM İNMEK...

19-Bak bak!

Ne kadar da özençliymiş bensizliğe, çekmiş ilk günden LACİLERİ/PEMBELERİ.

20-Temyize mi gitsem acaba?

21-Oh be dır dır dır, kurtuldum ver elini Bodrum sahilleri...

22-Keşke kabul etmeseydim ya!

23-Yİğitliğe şey sürülmesin diye değer mi şimdi bunca cefâya...

İşte bu tür düşünceler geçiverir yıldırım hızıyla, söze dökülmese de yüreğinizin bir köşesinden.


NOT=

Ah İclal'ciğim ah,

sen yok diyorsun ama ben yok derken bile,

Kızım babasında ve cici annesinde tatilde şu an derken bile; cümlelerine saplanan hançeri yüreğimin en derinliklerinde hisettim.

Bilirim o duyguları.

CANININ ÖTEKİ YARISINI elinle yolcu etmenin ivediliğini , SESSİZLİĞİNİ, çok iyi bilirim.

Boşanmalardan, kavga ve imkansızlıklardan uzakta,
güzel ilişkiler dileklerimle...


SEVGİ VE IŞIĞINIZ HİÇ EKSİK OLMASIN...

NİLGÜN.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..