Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu su hiç durmaz

O kadar güzel bir şarkı ki... Dinlemeye doyamadım...

"Kar gibi örttün üstümü,

İçimde tüm çiçekler, titrediler birer birer...

Uykusuzluğundan belli, kafanda birikintiler

Teker teker döküldüler...

Sen hep kendine önlemler aldın

Ben kendime yasaklar koydum

Önümüzde barajlar var, bu su hiç durmaz...

Yaşamak dopdolduydu, akan pınarlar gibi

İnanmayanlar beklediler...

Umutlarını borç verdin, cebinde hiç kalmadı

Dostların anlamadılar...

Sen hep kendine önlemler aldın

Ben kendime yasaklar koydum

Önümüzde barajlar var, bu su hiç durmaz...

Nar gibi güzelliğin gizliydi

Vereceklerin fazlaydı

İnsanlar anlamadılar...

Sustun sustun konuşmadın

Sonra kaçtın arkana bakmadan

İnsanlar şaşırdılar...

Sen hep kendine önlemler aldın

Ben kendime yasaklar koydum

Önümüzde barajlar var, bu su hiç durmaz..."


Sevgiler Ortaçgil...


Sonra Leman Sam "Yine akşam.. Yanıyor yansın sigaram.."

 
Toplam blog
: 5
: 919
Kayıt tarihi
: 05.07.07
 
 

..