Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '15

 
Kategori
TV Programları
 

Bu Tarz Benim artık tarz değil

Bu Tarz Benim artık tarz değil
 

Show Tv’yi bu sezon sırtında taşıyan, reytingleri diziler kadar bol olan, gerek yarışmacıları gerek ise jürisiyle hep kendinden söz ettiren yarışma programı her iki kanalda da tek kelimeyle gümledi. Tv8’in ısrarlı tutumu, Acun Medya’nın kesenin ağzını açmasıyla paranın çekim kanunu işledi ve koskoca yapım kanal değiştirdi. Yerine yenisini koymak için kısa sürede hazırlanan Show Tv, jüriyi ve sunucuyu tutturdu da yarışmacılarda teker patlattı.

Yayına bir hafta arayla başlayan her iki yarışmayı da izledim ve gözledim:

 Tv8 versiyonu, (hani kendi değimleri ile has-öz- en hakiki olan) yarışmada jüri ve sunucunun kibirli tavırları, sık sık yan kanala laf atmaları, kızların haddini aşan eleştirileri ve acımasız davranışları programı sevimsizleştiriyor.

Show Tv versiyonu ise aceleyle hazırlanmış, çok fazla diğer programı hatırlatan semboller var, ayrıca kızların cast olduğu besbelli ve özellikle de giyim zevklerinde çok büyük problemler var. Ortaya karışık  tarzda kıyafetleri, bazılarının uç noktada giyim zevkleri pek Türkiye’ye hitap etmiyor. Sanmayın ki ben gençken böyle giyinmedim, hatırlatırım ben 80 lerin genç kızı ve 90 ların genç kadınıyım ki o yıllarda çok sert giyim stilleri vardı ama yaş ilerledikçe uç tarzdan uzaklaşıyor insan.

“İsim hakkı bendedir” diyen her iki kanal izleyicinin de seyir hakkını ellerinden alıyor olduğunun farkında mı?

Hayatta farkında yaşamanız dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..