Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Bu tarz bize yakışmaz

Bu tarz bize yakışmaz
 

Günlerdir bir tartışma sürüyor. Başbakan ve Aydın Doğan arasında süren bu tartışmaya muhalefet partileri de katıldı.

Başbakan bir vatandaşı tehdit ediyor.

Sebep?

Almanya’da açılan bir davada ( deniz feneri) başbakana para gönderildiği ifade edilmiş. Bunu haber yapan gazetenin haberi kasıtlı verdiğini iddia ederek başbakan “ben de cumartesi senin yaptıklarını açıklayacağım” anlamına gelen laflar söylüyor.

Yönetim ne için vardır bir ülkede?

Düzeni sağlamak için vardır en basitinden.

Düzeni nasıl sağlar hükümet veya devlet?

Yasalarla.

Yasaları kim uygular?

Kolluk güçleri, savcılar ve yargı organları.

Ortada bir suç varsa vatandaşın ve yöneticilerin ve başbakanın görevi nedir, suçu savcılara ve yargı organlarına iletmektir.

Başbakan ne yapıyor?

Suçunuzu cumartesiye açıklayacağım diyor.

Niçin hala açıklamıyor? Cumartesiye da açıklamayabilir belki şartları vardır, o şartlar yerine gelirse suçu örtbas mı edecek?

Bakın ben bu Türkiye’nin bizlere layık yönetilmediğini düşünüyorum.

En azından bana layık yönetilmiyor.

Var mı şimdi bana “ananı da al git” diyecek?

Vardır mutlaka.

Çaresizlik içinde seyretmekten başka ne gelir elden.

Bu kavgada herhangi bir tarafı savunmak için bir yazı yazmıyorum.

Aydın Doğan’a yandaş olmam mümkün değil, gereği de yok.

Ama benim ülkemin başbakanından yana olmam lazım, o ve ekibi bizi yönetiyor. Ama gözümün önünde cereyan edenler beni hem üzüyor, hem korkutuyor hem de soğutuyor. Ülkemin geleceği konusunda endişeye düşürüyor. Böyle bir yönetim olmaz.

Dindar bir insan kutsal ayında kavga etmez, ortamı germez, suçlu olma ihtimali olana sırt çıkmaz, kendi hakkında yapılan haberlere sinirlenmez. Çünkü alman mahkemesindeki adamın ifadesinin doğruluğu henüz kanıtlanmış değil. Ama nedense ortalık toz duman oldu.

Bana layık değil bu yönetilme şekli, kime layıksa seçmeye devam etsin.

Biz yasalara, kurallarla uyan insanlarız, herkesin bunlara uymasını isteriz.

Dinine bu kadar düşkün olduğunu iddia eden yöneticilerin Şeyh Edibali’nin Osman Gazi’ye öğüdünü okumasını öneririm.

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..