Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '17

 
Kategori
TV Programları
 

Bu topraklara bir Aleyna Tilki geldi

Bu topraklara bir Aleyna Tilki geldi
 

Değerli okuyucular bu hafta 13.kez haftanın ilk günü sizinleyim. Malum ekranlarda bu sezon dizi finalleriyle dönü başımız. Ancak sizler için tuttuğum notları paylaşacağım.
 
Bir Hülya Avşar Sohbeti
 
Hülyar Avşar uzun süredir kendi otobiyografisini anllattığı 'Selfıe' isimli filmini çekip vizyona koyacağını ve bunun dışında televizyonda bir şeyler yapmak istediğini uzun süredir duymuştuk. Ve star tv'de Bir Hülya Avşar sohbeti isimli programı 3 hafta önccebaşladı. Avşar ilk bölümde Acun Ilıcalı'yı ikinci bölümde oyuncu Esra Dermancıoğlu'nu ve üçüncü bölümde de son zamanların popüler ismi Aleyna Tilki'yi konuk etti şuana kadar. Programla ilgili notlar tutmuşum:
 
-Hülya Avşar'ın programı, ekranda dizilerden sıkılan seyirciler için alternatif olabilir.
 
-Programın sonunda her konuğun kendisine bir soru sorma hakkı vermesi güzel bir yöntem.
 
-İlk iki bölümde ki konuklarının kendisiyle daha önce çalışmış isimler olması mantıklı. Risk almadan yola girmiş.
 
-Dikkat ettimde konuştuğu bir konuda sıkıştığında hemen konuyu değiştiriyor ve karşısındakini de arkasından sürüklemeyi başarıyor.
 
-Stüdyodaki o soğuk renkler biraz eğlenceli hale getirilse ve masadaki kablolar kameralara takılmasa daha iyi olur. Ayrıca sanki 'Kanıt' dizisini izler gibi sık sık bom bom bom etkisi yaratılmasa çok güzel olurdu.
 
-Ben asıl Aleyna Tilki'nin konuk olduğu bölümü konuşmak istiyorum. Aleyna'nın kendini çok iyi ifade ettiğini düşünüyorum. Bir kez daha buradan sesleniyorum. Aklı başında iyi bir ekiple bu genç arkadaşın Türkiye sınırlarını da aşarak dünya çapında bir star olacağından ben eminim. Kendiside bunu dile getirirken nerden başlayacağını ne yapacağını tam olarak bilemediğinden dert yakındı. Meyve veren ağaç taşlanır diyoruz. Bu kızda gerçekten bir ışık görenler Los Angeles'a davet eder ve yahut sürekli polemiklere girerek onun üzerinden prim yapmaya çalışır. Aleyna'yı eleştirenler yüzünden bu ülkede dünya çapında bir isim çıkmıyor. Daha önce snapchat'e 'Aleyna Tilki taklidi' gibi saçma sapan bir başlık açmışlardı. O zaman da söyledim. Oturup düşünün Tarkan'dan sonra Dünya'ya açılan kaç tane şarkıcı var ülkende? onlarca ünlü isim eleştirdi yok yaşı çok küçüktü falan diye, ancak Deniz Akkaya ne dedi? ': 'İşte bu taş atmalar yüzünden bir dünya starının çıkmasına engel oluyoruz''. Bunun üzerine başka söyleyecek söz bulamıyorum.
 
Şeref sözüm var dedi söylemedi
 
TRT Müzik'te biliyorsunuz sunuculuğunu Arpak Kardeşler grubunun solisti Ekrem Arpak'ın yaptığı 'Saz ile söz ile' programı devam ediyor. Programın yakın takipçisi olduğumu biliyorsunuz. Geçen gün Ekrem bey ile konuşuyoruz. Program bu kadar ilgi görünce özel bir televizyon kanalından teklif aldığını, programın o kanala transfer etmesini istemişler.  Lafı hiç eveleyip gevelemeden direk şunu söyledim: ''Sen bu programla kazandığın bu ivmeyi sakın kaybetme ve TRT Müzik ile yoluna devam et. Gideceğin yere seyircini götüremeyebilirsin. Sonuçta özel televizyon,  valla hiç bakmaz anında bir bakmışsın program yok reytingler düştü yok şu oldu bu oldu güme gider''.  Çok ısrar ettim hangi kanal diye ama şeref sözüm var  valla hiç kimseye söylemedim dedi.Bende ısrar etmedim. Ama dediğim gibi yola çıktıklarınla devam etmen senin için en hayırlısı olacağını düşünüyorum.
 
İstanbul Kırmızısı eksik kaldı
 
Ferzan Özpetek'in İstanbul Kırmızısı filmi vizyona girdi biliyorsunuz. 'Gişede çakıldı' şeklinde çok komik haberler okudum. Ne bekliyordunuz bir Recep İvedik gişesi mi? Ancak şunu söyleyebilirim diğer filmleri arasına büyük bir uçurum koymuş Özpetek. İtalya-Roma ile özdeşleşmiş bir ismin Türkiye'de ki popüler oyuncularla çalışması ve filmde karakterleri seyirciye hissettirememesi eksik kaldı. Halit Ergenç dışında Tuba Büyüküsün,Nejat İşler ve Mehmet Günsür canlandırdıkları karakterleri hissetiremediler maalesef. Hepsinden biraz biraz bir şeyler görsekte sonuç olarak ortaya bir olay örgüsü çıkmamış. Filmdeki İstanbul görüntüleri çok hoş. Ülkesinden uzakta yaşayan Özpetek'in özlemini izliyoruz. Artısı ise bir Ferzan Özpetek filmi olarak akıllarda yer edinmesi oldu. Çok haber yapıldı. Basında çok yer verildi doğal olarak beklentide yüksek olunca istediğimizi alamadık dedim ancak işin en büyük eksikliği tabi ki oyunculukların yetersiz kalması.
 
 
YUSUF KARAKAŞ / MİLLİYET BLOG
 
Toplam blog
: 17
: 1193
Kayıt tarihi
: 08.01.15
 
 

Konya Selçuk Üniversitesi Gazetecilik mezunu. İzmit Uluslararası Sahne Sanatları Derneği Temel oyun..