Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '21

 
Kategori
Şiir
 

Bu Vatan Benim Bu Ülke Benim.

Bu Vatan Benim Bu Ülke Benim.

Bu vatan benim.

Bu toprak benim

Göz dikersen vatanıma

Koymam bunu senin yanına.

 

Bu memlekette yaşarım

Sevinir sevdalanır coşarım.

Dedemden armağan

Torunuma vereceğim tek hatıram.

 

Vatan borcumu ödemekten çekinirsem

Şüphe duyarım soyumdan.

Düşman gelirken terk edip kaçmam.

Savunurum yurdumu, yurt ettiği gibi dedemin.

 

Bu vatan benim bu ülke benim.

Bu toprakların üzerinde okutmam esameni senin.

Sen çok Yaşa,

Sen çok yaşa Türkiyem

 

 

Not: Her öğrencime bir dize gelecek şekilde söz yazmıştım. Öğrencilerime bir etkinlikte okutmuştum.

2015-2016 Eğitim Öğretim Dönemi

Gedikli Mehmet Süral İlkokulu Müdürü Mehmet GARİP

 
Toplam blog
: 48
: 160
Kayıt tarihi
: 13.12.12
 
 

İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi mezunuyum. SDÜ Fenbilimleri · Yenilenebilir Enerji Teknolojileri ..