Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '15

 
Kategori
Güncel
 

Bu yaşa geldim, ben böyle Türk görmedim!

Bu yaşa geldim, ben böyle Türk görmedim!
 

"Üzerleri çıplak, elleri deri eldivenli, başlarında tuhaf bantlı kişi" tarifine tek uyan Village People!


Haziran ayında ikinci yılını dolduracak ama gündemden pek de kolay düşmeyecek bir hadise yaşadık Gezi olayları sırasında. Türbanlı bir bacımız Kabataş'ta üzerleri çıplak, elleri deri eldivenli, başlarında tuhaf bantlı 70-100 kadar erkeğin saldırısına uğradığını iddia etti. Haberi duyunca haliyle milletçe dumura uğradık!

Ben Türkiye'den ayrıldığımda 30 yaşındaydım. 18 yaşımdan bu yana gazetecilik yaptım Türkiye'de. Girilmeyecek yerlere girdim, sıradan bir insanın günlük hayatta pek de karşılaşmadığı kişilerle muhatap oldum. Müzik dünyasında en marjinal kişilerle röportaj yaptım ama nerede kalmış 70-100 kişi, bir kere olsun bu tarife uygun tek kişiyi sokakta görmedim, ne de röportaj yaptım. Bu kılıkta birini sokakta görsem zaten kesin haber yapardım!

Tarif Türk insanına uymuyor! Sahne dünyasında bile bu kadar delisi yok! Tarife tek uyan Village People e' onlar da Türk değil! Ha' bir de her sene California'da gay, lezbiyen ve biseksüellerin düzenledikleri onur yürüyüşünde bu tarife uygun kişilerle karşılaşırsınız, ama onlar da Türkiye'de değil!

Bu şizofrenik masala inanmak isteyen, binlerce defa video görüntülerini inceleyip de o tarife uygun 100 kişiyi bulamadıkları halde hala bulmuş gibi yapan insanlar beni dumurdan dumura sürüklüyor. Öte yandan böyle bir yalanı sallarken çizdikleri cumhuriyetçi, laik ve modern Türk insanının resmi ise sado-mazoşist!  

Bu ülkede en marjinal insan bile kendine toplum karşısında azıcık çeki-düzen verir! 70-100 tane Village People kılıklı adam ortalarda dolaşacak ve bir kişi bile onları görmeyecek. Hala iddia ediyorlar, hala ispatlamaya çalışıyorlar. Yahu biraz vicdan sahibi olun! Belki karı-koca kavgasını ayırmayan bir millet olabiliriz, ama Allah korusun tek başına bir kadını çocuğu ile birlikte taciz eden, ona tekme atan, üzerine işeyen kişileri ben görsem, bırak 100 kişi olmalarını, bin kişi olsalar aralarına dalarım!

Siz bu iddialarınızla Türk toplumunu ikiye bölmekle kalmıyor, aynı zamanda bu haberi takip eden yabancı yayın organları sayesinde Türk halkını bütün dünyaya rezil ediyor, bizi duyarsız, kötü, hayasız, beş para etmez bir karakter fukarası olarak lanse ediyorsunuz!

Gerçekleştiğini iddia ettiğiniz o iğrenç olayın güvenlik video görüntülerinde pek çok vatandaşımız vardı. Onlar muhtelif görgü şahitleriydi; eğer ki hepsi olayı görmediğine dair yalan söylediyse ve en vahimi olayı görüp de duruma müdahale etmediyse bu ülkenin çivisi çıktı demektir! O zaman ne duruyorsunuz, memleketin orta yerine bir bomba atıp hepimizden kurtulun!

Ülkenin doğasına aykırı 70-100 sado-mazoşist kılıklı manyağın türbanlı bacımızın üzerine çiş yaptığına inananlar, öte yandan Berkin Elvan'ın katillerini hala bulamadılar. Utanmasalar Berkin kafasına gaz kapsülünü kendi sıktı diyecekler!

Gerçeklerin yalanlandığı, yalanın ise gerçekmiş gibi kabul ettirilmeye çalışıldığı bir ülkeye döndün Türkiye! 

Victoria Toumit

 
Toplam blog
: 50
: 8547
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Gazetecilik mesleğine ilk olarak Hürriyet Haber Ajansı'nda muhabir olarak başladım. Daha sonra Ümit..