Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '20

 
Kategori
Deneme
 

Bu Yaşamak Değil Uzun ÖLÜM

"Bu yaşamak değil, uzun ölüm..." 

Sen yoksan, bende yokum. Sen hep yapbozun eksik bir parçası, ben ise yapbozun kendisi. O yapboz tamamlanmadıkça bir anlamı olmuyor bilirsin, gel ve yarım bırakma beni.  Ama ben sana gitme demiyorum, senin kararın sen bilirsin. Ne demiş Özdemir Asaf;

Senin mutluluğun beni de mutlu eder, ama senin benim ile mutlu olman, beni dünyanın en mutlu insanı eder. Neyse, sen nasıl mutlu oluyorsan, öyle yap. Dünyanın en mutlu insanı olmak ne haddime...

 
https://maviayda.blogspot.com/
 
Toplam blog
: 15
: 1170
Kayıt tarihi
: 22.11.19
 
 

Yazının, yazmanın ve yazdırmanın tutkunu olan bir danışman. Aile danışmanı, psikolojik danışman v..