Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Bu yaylada gezen güzel

Bu yaylada gezen güzel
 

Şu yaylada gelen güzel ne güzel endamlıdır yakar öyle

Kudretten her türlü renge boyanmış gezer bu güzel yaklaş şöyle

Böyle güzel görmedim karşıdan süzer ne güzel böyle

Koşup gideyim boynuna sarılayım kalayım öyle

Bu yaylada acep kızar mı bana, bir ömür beni sever mi böyle

Kanatsız melek midir hep gezer öyle

Eğer beni canı gönülden severse

Gönlümde destan olur severim gönlüm peşinde gelirse

Arşı alada kuşlar sevinir aşkımıza severse

Kalbimde üstün olur canı gönülden öperse

Salınarak geliş ah ne güzel

Yakar bağrımı aşk ile geçer

Ceylan gözleri sineme ok eyler geçer

Hayatımın anlamı olur canı gönülden sararsa

Eğer gönlüme sultan olur oturursa

Aşk ile severim yoluma neşe ile koşarsa

Yürekten derdime derman için sararsa

dermana merhem olursa

Yüreğinden öperim yüreğimi önüne sererim

Beni canı gönülden severse.

Mehmet Aluç©

 

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..