Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '11

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Bu yaz karpuz satacağım!

Bu yaz karpuz satacağım!
 

Benim bacanak, tekstil işlerini çocuklara bıraktı köye döndü!

Üstüne üstlük muhtar oldu!

“İçimde ukde kalmıştı bacanak! Bir gün bu köye muhtar olacağım diyordum!”

Altında son model Mercedes köyün hizmetine koşturuyor!

Önceki akşam aradım onu! Bana güzel bir fikir verdi!

“Bacanak bu sene tam elli dönüm karpuz, otuz dönüm de kabak ektim!”

“Hay maşallah! Gözün doymayacak mı senin bacanak?”

“Ne diyorum biliyor musun? Göndereyim birkaç kamyon karpuz kabak, sen sat onları!”

“Oluuur!”

“Olmaz mı bacanak? Benden çok para kazanırsın!”

Benim dünürün taksi durağının yanı boş, yığarım oraya malı!

“Tamam bacanak!”

Selami’nin Okulu da bitti! Finalleri verdi eve geldi dün akşam!

Bahsettim ona bundan!

“Bu yaz karpuz satacağız oğlum! Enişten iki üç kamyon karpuz kabak gönderecek bize!”

“İyi baba!”

“İyi tabi! Mülkiyeli karpuzcu yazarız tabelaya! Müşterimiz çok olur!”

“Aklıma ne geldi biliyor musun baba?”

“Ne geldi?”

“Evlere servis karpuz satarız! Memba suları gibi!”

“Aferin lan!”

“Bir de soğuk hava konteynırı yaparız! İçine koruz karpuzları! Millet buzdolabını beklemez!”

“Mükemmel!”

Okumuş adamın hali başka!

Limon satsak kim bilir ne numaralar düşünür!

Seneye onu deneyeceğim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..