Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

Bu yazı yan etki yapabilir...

Bu yazı yan etki yapabilir...
 

Bir cemiyet içinde ortaya söylenmiş bir sözden kimler alınır. Tabii ki yarası olanlar. Alındıkdan sonra ne yaparlar? Suçlayanın suçlarını ortaya çıkarırlar. Hatta grubun çoğunluk gücünü de arkalarında hissederek yüzüne karşı vurma cüretini de gösterirler. Bu sayede gün ışığına çıkaramadıkları fakat büyük bir basınçla kendilerini zorlayan kin ve nefret depolarını boşaltmış ve rahatlamış da olurlar. Sonra dönüp aldıkları hazzı yaşamaya başlarlar.


- Nasıl Amma!.. Verdim ağzının payını eşeeğen.

- Sen kim oluyon da len benim de içinde bulunduğum gruba hafifden bir saygısızlık temayülünde bulunuyon.

Şeklinde huzura erilir.


Aslında haklıdırlar. Zira Anlatılandan daha çok anladıklarıdır mesele.


Onlara göre eleştiri her zaman yapıcı olmalıdır. Yazılanların, söylenenlerin oku daima iyiliği, doğruluğu, pembeliği, güzelliği göstermelidir.


Dini, ahlaki değerlerle hukuki zorunlulukların da bulunduğu potada biraz da gelenek ve göreneklere bağlı bir düşünce yapısı içinde topladıklarınızı sunduğunuz her şey normal kabul edilir.


Örnek: Her insan övülmeyi hak eder.


(Dur şu magandayı biraz öviyim diyen var mı?)


Hiçbir yazıda magandalar övülmez ama insandır o zavallıcıklar.


Veya 70 milyona sorsak aranızda maganda var mı diye. Kim ses verir? (Aslında sözcük anlamını bilmeyen biri kahraman olmak adına atlayabilir (: )


Ne kadar dürüstüz yazdıklarımızla.

Yerlere çöp atmayın. Çevreyi kirletmeyin. Ozonu delmeyin. Küreyi ısıtmayın, Aldatmayın, kandırmayın, sapıtmayın, yaz günü buzlu su içmeyin vs. Tersi bir yazı göremezsiniz.

Pekala kim yapıyor bunları?


Yoksa bütün bunları yazamayanlar mı yapıyor. Yazanların hepsi kendi halinde, mazbut, bütün kuralların ve güzelliklerin takipçisi, bekçisi, sütten çıkan ak kaşığı mı?


İtiraf ediyorum. Hepsini BEN YAPTIM.

Hem de tek başıma. Elimdeki bütün mikro organizmaları etrafa yaydım. Ozonu kalemimin ucuyla deldim. Küreyi de mumla ısıttım. Hadi bakalım hodri BLOG…


Var mı ağzımın payını verecek olan?

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 11
: 414
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İstanbul' da doğup, büyüdüm. Matbaacı ve üç çocuk babası, evliyim. Açık Öğretim İktisat mezunu olup,..