Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Bu yazı yoruma kapalıdır!

Bu yazı yoruma kapalıdır!
 

Bir yıla yakındır yeni bir blogcu tipi türedi.
Kimi allah-kitap, kimi mehdi-isa- kıyamet deyip, kesip yapıştırıp icra-i sanat eyliyor. Bir şey demiyoruz kardeşim! Yaz da neden yorumlara kapatıyorsun?

***

Aç müriti olduğun hocanın kitabını-internet sayfasını, Milliyet blogu kullan.
Yeni üyeler kısmında, titri "görsel tasarımcı" olarak girmiş bir blogdaşıma hoşgeldin demek istedim. 1 blog yazmış. Yoruma kapalı ve uhrevi bir yazı.
Kardeşim, İlahiyat Fakültesi var. Madem meraklısın ulema olmaya oraya gitsene.Neden beni görsel iletişim ve tasarımı diye aldatıyorsun?

***

Başka sebeplerden de yazılarını yoruma kapatmışlar var. Bazen de teknik arıza oluyor.

***

Yazısını kalben yazan , yorumdan korkmaz. İster yayınlar ister yayınlamaz. Yayınlamama sebebi yorumun ahlak kurallarına uygun olmaması olabilir.

***

Ben diyorum ki sayın kardeşim, yazını yoruma kapattıysan başlığın altında belirt.

***

Blog yönetimi de bir şey yapabilir:" Bu üyenin yazıları yorumlara kapalıdır!" gibi bir uyarı koyabilir.

***

Başlığa bakmayın, mamut her zaman yoruma açıktır!

***

m.celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..