Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Anılar
 

Bu yıl da kalırsam babam okula yollamayacak

Üç yıl önce Samandıra da görev yapıyordum. Karnelerin yazılmasının son günüydü o günde hepimizde bir koşuşturmaca bir yandan karneler imzalanıyor bir yandan eksikler tamamlanıyordu neyse ben işlerimi bitirip çıktım. Her zaman aynı güzergahtan evime giderdim fakat o gün başka yönden gitmek istedim. Yolumu değişitirmişdim biraz gittikten sonra Semra adında bir öğrencime rast geldim Kızım ne tarafa gidiyorsun gel bırakayım dedim. Hocam yakın evim dedi, peki karne nasıl geliyor dedim sadece sizin dersten kalıyorum dedi üstelik geçen yılda kaldığı için bu sene de kalırsa babasının okula yollamayacağını söyledi .O zaman gel okula dönelim bir daha bakalım dedim .Okula döndük notlarına baktım pek de iç açıcı değil di fakat sözlü notlarından dolayı geçmişti.

O an öğrencim iki elime birden sarılıp ağlamaya başladı ve hocam ben size ne diyeceğimi bilemiyorum iyi ki varsınız iyi ki siz benim öğretmenimsiniz, size söz veriyorum bir daha ki yıl çok çalışacağım size layık olacağım diyerek koşa koşa okuldan ayrıldı.

Evet , gerçek mutluluk bu olmalıydı…..

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..