Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Bu yıl izin kullanmayacağım!

Bu yıl izin kullanmayacağım! 

Yazacak çok şey var çünkü! 

Bir kere baklavalarda eski tat yok! Az önce pastaneden bir kilo karışık baklava aldım! Tadı tuzu yoktu! İki dilim yedim yemedim! 

Bayram öncesi Büyükşehir kolluk güçlerinin unlu mamuller bölgelerine baskınlar yapmalarını bekliyorum! 

Kaddafi de gidici! 

Gitmez dedim ama beni mahçup etti! Bugün yarın yolcu! 

Esed gitmez! (eskiden Esattı!) 

Teravih namazının ardından aslında oruçun da olmadığı yönündeki açıklamalar önümüzdeki yıla ertelendi! 

Altın fiyatları düşecek! 

Fenerbahçe küme düşmeyecek! 

Bu yıl izin kullanmayacağım! 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..