Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Bu Yıl Yeni Yılda Fark Yaratın!

Bu Yıl Yeni Yılda Fark Yaratın!
 

Şükür yılı :)


Bir yılı daha el sallayarak uğurlayacağız ve yeni yılı umutlarla, dileklerle karşılayıp hoş geldin diyeceğiz. Kimileri kapıda nar kıracak, kimi kırmızı giyecek, kimi piyango çekilişini bekleyecek... Herkesin yılbaşına giriş şekli var. Hatta yılbaşını hiç önemsemeyenler, kutlamayanlar da var. Tek ortak yan, dile getirilmese de herkesin içten içe yeni yıldan bir dileği, bir isteği vardır. Peki, bu sene bir değişiklik yapmaya ne dersiniz? Yeni yıla tam bir şükranla, minnetle girmeye ne dersiniz? :)

Şöyle ki; güzel bir kâğıt alın ve 2014 yılında neleri fark ettiniz, neleri başardınız, neleri öğrendiniz yazın. Kimler size yardım etti, siz kimlere yardım edebildiniz, maddi manevi hayatınıza neler girdi; hepsini hatırlayın ve tek tek yazın. Her bir cümlenin sonunu şükür, teşekkür ya da minnet kelimesiyle tamamlayın. Hiçbir şeyi küçümsemeden, en ufak bir olumlu gelişmeyi bile adeta kutsayarak yazın ve teşekkür edin. Bedeninize, ailenize, arkadaşlarınıza, işinize, zihninize, kalbinize, evinize, yediğiniz yemeklere hatta aldığınız nefese minnet duyun ve bunu yazılı olarak dile getirin. Çok sevdiğim bir söz vardır, eski bir öğreti de diyebiliriz: "Bir insan sahip olduğu hava için minnettar olma noktasına eriştiğinde, minneti de yeni bir güç seviyesine erişmiş olur. Ve o kişi, hayatının her alanını çaba göstermeden altına çevirebilen gerçek bir simyacıya dönüşür." Çok güzel değil mi? Benim evimin mutfağında asılı duruyor, her gün bana minnet duymayı hatırlatıyor, ne olursa olsun her zaman minnet duyacağınız bir şeyleriniz mutlaka vardır. Gerçekten de minnet duydukça, bu alışkanlığınız oldukça, hayatınızda minnet duyulacak şeylerin sayısı günden güne artıyor... :)

Ben sizler yazılarımı okuduğunuz için minnet duyuyorum. :) Yazabildiğim, sizlere ulaşabildiğim için minnet duyuyorum, yeni bir yıla umutla girebilecek bakış açım olduğu için minnet duyuyorum ve çok daha fazlasına minnet duyuyor, teşekkür ediyorum, şükrediyorum.

Şükür listenizi hazırladıktan sonra onu öpüp koklayın ve güzel bir yere, mesela başucunuza, yastığınızın altına saklayın. :) Ve sık sık çıkarıp okuyun. :)

Sonra yeni yıldan beklediklerinizi yazın. Ve ne dilediyseniz hemen onu siz başkalarına vermeye başlayın. Sevgi diliyorsanız en yakınlarınıza daha çok sevgi verin ama karşılık beklemeden. :) Para istiyorsanız para verin ya da hediyeler alın (Param yok demeyin; ufak tefek bir şeyler alın, kendi yaptığınız bir şey de olur). İlgi istiyorsanız başkalarına ilginizi verin, yardım istiyorsanız başkalarına yardım edin. İş istiyorsanız başkalarının iş bulmasına, iş kurmasına ya da evindeki işlere yardım edin. :) Aşk istiyorsanız etrafınızdaki aşkları kutsayın, onlar adına sevinin. :) Onları gönülden tebrik edin... Ne istiyorsanız onu verin ki yokluk bilincinden çıkın varlık bilincine geçin. Hatırlayın ki hangi frekanstaysanız, odağınız neredeyse hayatınızda o çoğalacaktır; tıpkı karda yuvarlanan bir kar topu gibi... :)

Güzel bir hayat, herkesin elinde bir kartopu ya avuçlarınızın arasında eriyecek ya da karlar içinde yuvarlanarak bir çığ gibi büyüyecek. Vermekten korkma, sen hayata verdikçe hayat da sana daha fazlasını verecek. Şükretmek, minnet duymak, hayattan aldığını ona geri sunmaktır ve hayatın sana daha da vereceği güzelliklere yol açmaktır. Her seferinde kartopun büyüyerek sana geri dönecektir, rahat ol. :) Şükran dolu ol :) Mutlu mutlu yılların çok olsun :)

2015'te yolunuz açık olsun, sevgi ve sağlıkla ilerleyin...

Arzu Bıyıklıoğlu

NLP Uzmanı ve Yaşam Koçu 

www.arzubiyiklioglu.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..