Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bu yürek benim mi tanıyamadım

Bu yürek benim mi tanıyamadım
 

Kapısında karıncalar yuva yapmış,

Örümcekler bağlamış.

Eşiğini diz boyu,

Türlü türlü yaban otları sarmış.

Ay küsmüş, yıldızlar sönmüş,

Zindan karası olmuş.

Bu yürek benim mi,

Tanıyamadım.

Önceleri kapısında örümcek,

Eşiğinde yaban otları yoktu.

Seveni, soranı, gideni, geleni,

O kadar çoktu.

Şimdi,

Sırtında yamalı, kanlı bir hırka,

Cepleri boştu.

Bu yürek benim mi,

Tanıyamadım.

Hırçın hırçın esen kader rüzgarı,

Sanki çıldırmış.

Dağlara, taşlara, çarpa çarpa,

Belli ki, o da yorulmuş.

Ezildikçe büyümüş büyümüş,

Koskocaman olmuş.

Bu yürek benim mi,

Tanıyamadım…

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..