Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu yüzden bir küçük iz bırakmak için didinmem...

Bu yüzden bir küçük iz bırakmak için didinmem...
 

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım

(Hayattaki hatalarımız neler?)

Övünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi
Özel önemli zannetmem

(Neden övünüyoruz? Neden kendimizi önemli zannediyoruz?)

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam

(Saçmalamalarımız neler?)

Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden hala kendime güvensizliğim

(Neden yeniliyorum? Yenilgilerim mi güvensizliğim?)

Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferler

(Aldığım zaferler mi yolum, aldığım yol mu zaferlerim?)

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün korkularım
Gururum bu yüzden
Bu yüzden çocuk gibi korunmasızlığım

(Korkularım gururumdan mı yoksa küçüklüğümden mi? Peki korunmasızlığım?)

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden sonsuz endişem
Savunmam bu yüzden
Bu yüzden bir küçük iz bırakmak için didinmem

(Peki endişem neden? Neyi savunuyorum? Neden iz bırakmak için didiniyorum?)


Sevgili dostlarım bu, benim ilk yazım. Daha doğrusu buraya yazdığım ilk yazıdır. Ben istedim ki burada sorulara birlikte cevap arayalım. Bu şarkıyı çok seviyorum. İnsanın yalnız kaldığında kendine sorması gereken ilk sorular olduğunu düşünüyorum. Hepimiz hayatın içinde bir koşuşturmacanın içindeyiz. Nerdeyiz, ne yapıyoruz? Hem tanışmamız hem de farklı bakış açıları sağlayacağımızı düşündüğüm için bu yazımın ucunu açık bırakmak istiyorum.

Düşüncelerinizi benimle lütfen paylaşın...

Ben bırakılan izlerin sadece bir kişiye ait olduğunu düşünmüyorum. O iz bırakılırken mutlaka birileri el uzatmıştır. Ben iz bırakmak istiyorum. Sizin uzattığınız eller ile...
Hayatta aslında birçok hatamız var mutsuz olduğumuz zaman. Yaptığımız şeyler iyi olduğunda, takdir aldığında kendimizi önemli zannederiz, övünürüz. Peki zaferlerim? Onlarla mı yolumu çiziyorum yoksa yolumda giderken mi onlara rastlıyorum? Hangisi daha iyi? Kaçımız hangisini yapıyoruz? Gururum mu ağır basan, korkularım mı? Endişem neden?
Ben hayata iz bırakamamaktan endişe duyuyorum dostlarım. Hadi birlikte İZ BIRAKALIM...

Her güzel gün, isteklerinizin bir fazlasını getirmesi dileğiyle...

 
Toplam blog
: 7
: 592
Kayıt tarihi
: 31.05.08
 
 

Hayata iz bırakarak gitmek isteyen biriyim. Bir kitabım, bir şiirim olsun istiyorum. Olur mu bir gü..