Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bucak Devlet Hastanemize hibe ultrason cihazı…

Malumunuz 30 Haziran 2011 günü ‘Akça Gazetesi’ internet sitesi köşe yazımda ‘kamuoyunun bilgilendirilmesi’ adına özetle aşağıdaki soruları sordum:

1. Son 15-20 gün içinde Bucak Devlet Hastanemize ultrason cihazı alındı mı?

2. Eğer alındıysa; kimden alındı?

3. İhale açıldı mı? Yoksa hibe mi yapıldı?

Hemen 1 gün sonra yani 01 Temmuz 2011 günü Bucak Devlet Hastanesi Başhekimimiz Sayın Op.Dr. Bilal Çelikbaş, AA muhabirine bakın neler dedi?

Yakın tarihe kadar hastanede sadece bir ultrason cihazı bulunduğunu, tek cihazın yeterli olmaması nedeniyle hastalara ileri tarihe ultrason için gün vermek zorunda kaldıklarını, biri yardımsever vatandaş bağışı, diğeri ise hastanenin kendi olanakları ile olmak üzere yeni iki ultrason cihazı satın alındığını bildirdi.

Buraya kadar çok güzel! Niye? Çünkü hem demokrasimizin şeffaflık ve açıklık adına çok güzel, hem de kamuoyu adına görev yapan medyayı ciddiye alması çok güzel… Bucak Devlet Hastanesi Başhekimimiz Sayın Op.Dr. Bilal Çelikbaş’a teşekkür ediyorum.

Şimdi ne yapıyorum?

Konuya daha ayrıntılı giriyorum ve yardımsever iş adamımızın hibe ettiği ultrason cihazı konusunu derinleştiriyorum.

Hayırsever işadamımız, hastanemize hibe ya da bağışladığı ultrason cihazını nereden ya da kimden temin etti?

Acaba tıbbı malzemeler satan bir firmadan mı?

Hayır.

Kimden peki?

Sağlık Bakanlığımızın özel muayene açma yasağı sonrası muayene yerini kapatan bir doktorumuzdan…

Bu tür cihazların ticari değerleri nasıl hesaplanır?

Her yıl gelişen ve sürekli değişen teknoloji nedeniyle bu tür cihazlar hemen demode olurlar. Hele 5-6 yaşına geldiyse alıcı bulması neredeyse imkansızdır.

Peki, bu doktorumuz nerededir?

Önce Bucak Devlet Hastanemizde görev yaptı sonra özel bir sağlık kuruluşuna geçti.

Kim bu doktorumuz?

Kadın-Doğum Uzmanı Op. Dr. Sayın Hüseyin Sert Beydir.

Velhasıl ‘hayırsever Bucaklı’ vatandaşımız, atıl durumda bulunan ultrason cihazını Doktor Hüseyin Sert Beyden satın alıyor ve Bucak Devlet Hastanemize hibe ediyor…

Peki, Doktor Hüseyin Sert Beyle, çiçeği burnunda yeni milletvekilimiz Sayın H.Hami Yıldırım Beyle akrabalığı var mıdır?

Evet, vardır. Milletvekilimizin kayını olur.

Bu arada hayırsever işadamımızı araştırıyorum. Şu ana kadar henüz kimliğini kesin teyit edemedim.

Peki, tüm bunları niye yazıyorum?

En başta söylediğim, demokrasimizin şeffaflık ve açıklık ilkesi gereği ve herkesin her şeyi bilme hakkı olduğuna yürekten inandığım içindir ki, kamuoyunun bilgilendirilmesi bağlamında tüm olup bitenleri doğru ve gerçek şekilde aktarmaya çalışıyorum.

Ömer Özdamar

Bucak-BURDUR

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..