Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bucak İlçesinde neler olmuş neler..

Bucak İlçesinde neler olmuş neler..
 

Öncelikle konuya bu kadar geç vakıf olduğuma şaştım, kaldım.. Nasıl atlamışım diye düşündüm ve buldum. 10 Mart 2012 günü yapılan törene diş rahatsızlığım nedeniyle katılamadım. Meğer söz konusu ödül töreninden neler olmuş neler..

Hemen konuyu şöyle bir özet yaparak ısındıralım..

Naneci Medya, Bucak ilçesinde yılın enleri oylamasını internet ortamından gerçekleştiriyor ve sonuçları ilan ediyor.

Buraya kadar sorun yoktur.

Ödül töreni 10 Mart 2012 akşamı gerçekleşiyor ve siyasi polemik bu noktada başlıyor..

Nasıl?

Ben hiç yorum yapmıyorum. Polemiğin muhataplarının sözlerini aynen aktarıyorum:

Naneci Medya Sahibi Sayın İbrahim Nanecioğlu bakın polemikle ilgili neler ne diyor?

Dün geceden beri yaşanan olaylar nedeniyle bu gecemize gölge düşürülmeye çalışıldı. Bucak Kaymakamı Sayın Osman Hacıbektaşoğlu’nun 9 Mart 2012 cuma günü kurum amirlerini arayarak bu geceye katılmamaları şeklinde talimat verdiği kulağıma geldi. Bugün salona En Ödüllerini almak için hiçbir kamu görevlisi, kamu amiri ya da personeli buraya gelemediğini gördüm, bu da sanki duyduklarımı doğrular nitelikte idi . Bucak Kaymakamı’nın hangi nedenle hangi sebeple kamu kurumu müdürlerine, personeline baskı yaptığını bilmiyoruz. Daha önce Burdur Valisi Her ay ayın kamu görevlisini seçip valilik kapısında bir ay boyunca sergiliyordu, bu doğru da En iyileri NNC medya olarak bizim aracılığımız ile vatandaş seçince mi yanlış oldu? Bu yaşanan gelişmeyi tüm halkımızın yorumuna bırakıyoruz.

Offf bomba açıklama budur!

Derken AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Bayram Özçelik, aynı ödül töreninde polemiği sürdürüyor ve bakın ne diyor?

Dün gece Ankara’da bulunurken yaşanan olaylar sonucunda gelişmelerden haberim oldu. Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Yaklaşık 2,5 aydır hem gazetede hem internet sitesinde yoğun bir şekilde Yılın Enleri Anketi reklam ve tanıtım çalışmaları yapıldı. Anket çalışması 1 ay boyunca sürdü ve 1 ay sonra da sonuçlar bugün açıklandı.

Dün geceden beri bu ödül törenini engellemeye çalışanlara soruyorum. Bugüne kadar aklınız neredeydi? Madem engellemek isteyecektiniz bunu neden anket başladığında yapmadınız? Madem engellemek isteyecektiniz bunu neden anket değerlendirme sürecindeyken yapmadınız? Dün ne oldu da bir anda ödül törenine bir gün kala engelleme çalışmalarına başladınız?

Bunlar cevabını verilmesi gereken sorular. Bunlar bunca hazırlanan yapılan emeklere, bütün hazırlıklara, daha da önemlisi halkın oyları ile belirlenen halkın iradesine olan saygısızlıktır. Eminim ki bu olaylardan dolayı kim ne kadar sorumluysa, hatalarını düzeltmeleri gerekmektedir. Sözü fazla uzatmadan bu geceye katılan tüm misafirlere saygılar sunuyorum, ödül alan tüm adayları tebrik ediyorum.

Bu daha bombadır!

Ortalık toz duman olmuştur.

Şimdi konunu taraflarına bakalım mı?

Bir tarafta Bucak İlçesi Kaymakamı Sayın Osman Hacıbektaşoğlu, diğer tarafta Naneci Medya Sahibi Sayın İbrahim Naneci ve AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Bayram Özçelik var.. Tabi ortada gözükmeyen daha doğrusu polemikte adı geçmeyen Bucaklı Ak Parti Burdur Milletvekili Sayın Hasan Hami Yıldırım var..

Gelelim yorum ve düşünceme..

Bu polemikten kim karlı, kim zararlı çıkar? Valla ne yalan söyleyeyim, Bucak İlçesi Kaymakamı Sayın Osman Hacıbektaşoğlu, hedef tahtasına konmuş gibi duruyor.. Söz konusu geceye katılmayan AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Hasan Hami Yıldırım’ın ne yapacağı, çok önemlidir. Sayın Kaymakamın yanında yer alacak mı, almayacak mı? Alsa bile gücü yetecek mi, yetmeyecek mi? Çünkü Sayın Kaymakam, risk almıştır.

Neden?

AK Parti Burdur Milletvekili Bayram Özçelik’in ödül aldığı geceye iştirak etmemiştir, iddia odur ki katılacak olan kamu görevlilerini de engellemiştir.

Ben bu polemik konusunun takipçisi olacağım. Bakalım, görelim, neler olacak, neler bitecek?..

 

NOT: Beyanlarla ilgili link aşağıdadır.

http://www.rehberbucak.com/haber/7051/TUM.ENGELLEME.CALISMALARINA.RAGMEN.BUCAK%E2%80%99TA.YILIN.ENLERI.ODULLERINI.ALDI.

  

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..