Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Buğday kokulum...

Buğday kokulum...
 

Sen başka kalplerde, ben başka kalplerde yaşarken…

Birileri tarafından film başlatılmış,

Ateşli ve heyecanlı bölümler çoktan tüketilmişti.


Oysa ben,

Senle beni,

Aynı kalpte yaşamak isterdim.


En ateşli

En heyecanlı

Bölümler halinde…


Zamanı birlikte tüketmek, birlikte tükenmek isterdim. Ama bunu söyleyemem ki sana…

Yanlış yerde ve yanlış zamanlardı. Hatta kişiler bile yanlıştı…

Bilemedim yanlışın kimde olduğunu

Sen mi erken gelmiştin,

Yoksa

Ben mi geç kalmışım.



Buğday kokulum,

Çözemedim çok bilinmeyenli bu denklemi.


Kavuştuk umulmadık zamanlarda, diğer tutturamadığımız zamanlar gibi,
Bu zamanlarımızda yanlıştı…

Yüzündeki derin çizgiler, saçındaki aklar ne kadar tanıdık. Ne kadar benimdi hala gözlerin

Duyguların hala sıcacık, kalbin kelebek hafifi.



Nice ekinler deste oldu…

Nice buğday kokular yok oldu…

Yok olan biz gibi…

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..