Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bugün '' Arınma'' günü

Bugünden başlayarak Kozmik Sevgi'nin günlük ajandasından yaşama bakışını aktarmak istiyorum. Bu günlük inanıyorum ki, sizin de günlük yaşamınızda bir değer olarak katkı sağlayacaktır.

Günün Anlamı : Bugün benim için ''ARINMA'' günü

Bugün hayatımda zihinsel bir arınma ritüeli uyguluyorum ve gün boyunca pozitif düşünceleri beğendiğim bir objeye, negatif düşünceleri ise çöp kutusuna sevgiyle aktarıyorum. Beynimde tüm düşüncelerden arınmış olarak makro bilgiye açık hale geliyorum.

Günün Duası: Tanrım, beynimin ve zihinsel gücümün kapasitesini evrendeki sonsuz bilgi zenginliğini kavrayabilecek şekilde geliştirmeme izin ver.

Günün Onaylaması: Ben zihinsel, ruhsal ve bedensel olarak sağlıklı bir varlığım

Günün Sözü: Ödül iyileri daha iyi, kötüleri daha kötü yapar. Thomas Fuller

Günün Yasası: ADALET YASASI

Evrende mükemmel bir adalet sistemi işlemektedir. Kim korkuyu içinde hissediyorsa, korku onun içine yönelir, kim nereye bakıyorsa orada aradığı duruyordur, kim tanrıcılık oynamadan evrenin adaletine katkıda bulunuyorsa o adalet duygusundan yararlanmak isteyen olacaktır. Bu adalet sistemi, fil ile sivrisinek arasında önyargısız bir terazi kefesi olmayı kabul ettiğinizde bilin ki çalışmaktadır.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..