Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün...

Yaprak kıpırdamıyor derler ya, işte öyle bir gün. Dışarısı çok sıcak. İçerden de hayır yok bugün. Ne telefonum çalıyor, ne de bir mail. İşleri de masamın bir köşesine bıraktım. Hiç ilgilenemeyeceğim dedim sizinle. Canım fena halde sıkılıyor.
İş yerinde ki arkadaşıma “arasa beni” dedim. Ne oldu bu telefona. Hani suya filan da düşürmedim ama çalmıyor işte. İşleri yetiştiremezsin, susmak nedir bilmez. Hep zıddıma basıyor. Birileri gibi. Uzun zamandır yaşamadığım bir duygu bu. Kendi mi fena halde yalnız hissettim. Yok yok bana göre değilmiş hareketsizlik. Sıcaklardan mı, insanlar baygın düştü. Yoksa seçim sonuçları sarhoşluğundan mı. Gerçi sonuçlar pek sürpriz değil di ama.

Blogda da hiç kıpırtı yok. Herkes tatile mi çıktı seçim ertesi. Nereye gitti yurdum insanı. Biri varsa ses versin. Gelen bir mesaj bile yetecek oysa ki. Yazmak içimden gelmiyor. Bekliyorum blog habercimden mail gelsin diye orda da tık yok. Bekledim birileri bugün bir munzurluk yapsın biraz ortalığı neşelendirsin diye ama kimse de çıt yok. Hani editörlerimiz yarışma filan düzenleseler ben de karşı çıksam. Bugün her şeye varım ama onlar da yok. İmla hatalarına da dikkat etmek istemiyorum bugün. Varsa kusura bakmayın artık.

Benim içim kıpır kıpır olmuş kimin umurunda. En iyisi uslu uslu oturup günün bitmesini mi beklemek. Yoksa…

 
Toplam blog
: 106
: 1384
Kayıt tarihi
: 21.02.07
 
 

Bir yaz gecesi hatırasıyım. Haziran doğumluyum. Bilirler haziran doğumlular. Hele ki haziranın tam..